Fråga nr. 3
(knappt att jag vågade skriva den faktiskt)
Men varför förekommer det i 99,9% av porrfilmerna att killen i slutsecnen r*nkar ut sin sats i munnen/ansiktet på tjejen?
Har aldrig fattat meningen med denna procedur och varför den verkar så omåttligt populär?
Tänk det här hajjar inte jag heller.
Om jag ligger med en vacker donna som jag bestämmer mej för att lägga satsen i ansiktet/munnen mm på så varför ska jag stå och runka tills jag kommer?? Då behövde jag inte denna fina donna. Ska det läggas utanför så ska tjejen lägga den där, jag ska inte behöva runka för då behövdes inte tjejen i första läget.
Dominans?? Hur mycket dominans är det när jag tvingar dit min sats? Dominans är när hon lägger min sats där.
Något porrfilmsaktigt. Tjejerna klarar inte av att tillfredställa killarna så killarna får göra det själva. Killarna tänder alltså inte på tjejer.
En annan fråga på samma ämne.
Varför anses det som porrigt att spotta/loska som ett jäkla äckel på sin partner? Visst hjälpa till och blöta upp med stil och finess, men detta harklande snörvlande loskandet rätt i muffen/arslet är ju bara vidrigt.
Eller är det bara jag som börjar bli gammal och inte hänger med? Eller är vi flera? Det får i vilket fall få mej att tappa all sexlust och bara radera rullen direkt.