Frågor man aldrig vågar ställa

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Eftersom den här tråden är 3 år så har säkert de mest väsentliga frågorna redan avhandlats (har såklart inte läst allt)

Frågorna som jag ställer, när man redan vet ålder, antal barn osv och som känns viktiga för mig är:

Vikt?
Kupa?
Sväljer?
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Eftersom den här tråden är 3 år så har säkert de mest väsentliga frågorna redan avhandlats (har såklart inte läst allt)

Frågorna som jag ställer, när man redan vet ålder, antal barn osv och som känns viktiga för mig är:

Vikt?
Kupa?
Sväljer?

Fast det är ju frågor du utan betänkligheter, rutinmässigt hasplar ur dig. Tråden behandlar ju vilka frågor man aldrig vågar ställa. På de premisserna skulle ju tråden därmed inte innehålla ett enda inlägg.
 
Last edited:

bivius

ingenhardetsåbrasomjag
Gick med
19 Jul 2004
Ort
Taipei, Palma, STHLM
Hoj
KTM 950 SM
Eftersom den här tråden är 3 år så har säkert de mest väsentliga frågorna redan avhandlats (har såklart inte läst allt)

Frågorna som jag ställer, när man redan vet ålder, antal barn osv och som känns viktiga för mig är:

Vikt?
Kupa?
Sväljer?

Det är följdfrågorna som man inte vågar ställa:

Vad gör du om du skulle öka ett kilo?
Fixar du till dom om dom börjar hänga?
Fortfarande om två år?
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Vart skall man åka på semestern?

Har en vecka i slutet på månaden, känns lite trist att sitta i lägenheten och uggla. Lär åka själv då det inte riktigt är semestertider. Funtat lite på Nürburgring, men bilen läcker en del olja, såatt. Lite tråkigt med trafikregler på en bana med. Blir väl en 4-5 dagar. :va
 

ReoReo

Proud member of Lucius fan club!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bangkok
Hoj
Kawasaki minimotard i Bangkok.
Varför låter alla skådespelare i gamla svenska filmer som om de mumsat tjack och helium?
 

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
ja det vore najs... :(
Varför låter alla skådespelare i gamla svenska filmer som om de mumsat tjack och helium?

Det berodde på att man hade för långsamma kameror.

Kamerans låga fps gjorde att man var tvungen att spela upp filmen snabbare än man spelat in den för att undvika att bilden skulle flimra p.g.a lågt antal bildrutor/sekund.

För att ljudet skulle hänga med läpprörelserna och filmens handling var man även tvungen att öka hastigheten på ljudbandet som spelats in samtidigt som filmen. Därav det 'upptjackade' ljudet.

Min högst ovetenskapliga teori.
 

johngbg

Bakhjulsfegis
Gick med
25 Feb 2004
Ort
Göteborg, Majorna
Hoj
Husa 570 -11, CR 250 -00
Vart skall man åka på semestern?

Har en vecka i slutet på månaden, känns lite trist att sitta i lägenheten och uggla. Lär åka själv då det inte riktigt är semestertider. Funtat lite på Nürburgring, men bilen läcker en del olja, såatt. Lite tråkigt med trafikregler på en bana med. Blir väl en 4-5 dagar. :va

Nürburgring är aldrig fel, väldigt fina omgivningar att utforska också. Moseldalen, Ahrdalen mm. Trafikreglerna 'drabbas' man väldigt lite av men är ganska skönt om man skulle råka hinna ifatt någon att båda vet vilken sida omkörningen ska komma på. Sen att det inte alltid blir så är kanske outlaw nog för dig att ändå överväga en tur dit?

Annars säger jag Budapest, kanonstad att knata runt i. Varmt är det också, 25-30 grader just nu.
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Nürburgring är aldrig fel, väldigt fina omgivningar att utforska också. Moseldalen, Ahrdalen mm. Trafikreglerna 'drabbas' man väldigt lite av men är ganska skönt om man skulle råka hinna ifatt någon att båda vet vilken sida omkörningen ska komma på. Sen att det inte alltid blir så är kanske outlaw nog för dig att ändå överväga en tur dit?

Iofs, men den större grejjen är ju att bilen drägglar olja, villket knappast är så populärt.
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
Last edited:

sportbike

Guest
En fråga jag aldrig vågat ställa när jag träffar nån tjejkompis som jag inte sett på länge är:
-Är du gravid eller har du gått upp i vikt?
Jag brukar avvakta tills hon kommer med nån sorts info själv :örfil
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top