Tror det bara är en märkning hur lång upp man kan trycka in den utan att den riskera att fastna eller glida av foten
Förstår att du aldrig vågat fråga, för det är en jävligt pinsam fråga om den kommer från en MC-förare!Varför ligger det alltid en massa skor längs vägarna?! Just skor, inte tröjor, hattar eller shorts utan skor.. Man Senast idag såg jag två skor på påfarten till Essingeleden...?!
Kombinerat med någon medicin?Kan man bli allergisk mot sprit? Ja, mer än vad man redan är?
I lördags blev jag betydligt fullare än normalt på en flaska vin under massa timmar med god mat och matlagning och sen tog jag två groggar på kvällen. Kändes som att jag hade gjort stan rummet snurrade som det brukade göra när man var 14-15.
Nu har jag tagit EN grogg och känner mig berusad
Ja, som ni förstår så är det en sån fråga man inte vågar ställa då man är rädd för svaret
Kombinerat med någon medicin?
Spottar du eller sväljer du?
Kan man bli allergisk mot sprit? Ja, mer än vad man redan är?
I lördags blev jag betydligt fullare än normalt på en flaska vin under massa timmar med god mat och matlagning och sen tog jag två groggar på kvällen. Kändes som att jag hade gjort stan rummet snurrade som det brukade göra när man var 14-15.
Nu har jag tagit EN grogg och känner mig berusad
Ja, som ni förstår så är det en sån fråga man inte vågar ställa då man är rädd för svaret
Varför kallas det rusningstrafik när det står helt still?
Jag vet svaret. Du har blivit farsa och kommit ur gängorna helt. Vänta bara tills du har två kids. Då är du toast.
Jag har druckit en halvpava ikväll, och det får räcka. Förr drog man i sig minst en vinare, bara för att fukta munnen lite innan förfesten.
Det är kört.
Jag tejpade på några dioder ovanför min cykeldator. Det gick braEn arbetskompis besiktade nyssens sin men kom inte igenom. Saknade inbyggd instrumentbelysnig i hastighetsmätaren.
Jag hade för mig att det är okej med att sätta dit en extern belysning, men tydligen inte..
Rimligtvis har besiktninggubbarna rätt, men vill ändå läsa formuleringen, lyckas inte riktigt med googlandet..
Såå var hittar jag bestämmelser angående instrumentbelysning på hojjar?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|