Frågor man aldrig vågar ställa

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Hur fan tvättar ni era svarta visir?
Vet de är en dum fråga men fan ja behöver tips! :D

Fukta hushållspapper med ljummet vatten. Lägg på och låt dra en stund, längre ju skitigare. Ta av och torka torrt med hushållspapper.

Upplever inte att det repar.
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Fukta hushållspapper med ljummet vatten. Lägg på och låt dra en stund, längre ju skitigare. Ta av och torka torrt med hushållspapper.

Upplever inte att det repar.

Okej Ska testa det efter nästa körning :tummenupp


Skokräm:va Fungerar värkligen det :va

Brillenputz!!!!

Brillenputz?:va Va fan är det för nåt :va

Ser ut som om Vickan har loskat på skalpen och sen kammat lite bara.



Lägg en blöt trasa över det i en kvart. Sen är det bara att torka av.

Tack ska testa det!
Å tack till alla andra tips! :)
 
Last edited:

Kalle_kanel

.......
Gick med
3 Jun 2011
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Tiger 1050
Sommarn 2007 sladdade jag omkring på en R1 -01. En cykel som då var 6 år gammal. Jag själv var 21. Jag betalade då runt 10 000 i trafikförsäkring för den (försäkrad på mig själv). Boendes i Lund.

Slutet på sommarn 2011 får jag återigen ett craving för R1:a. Kikar på en fin polkaretta, en 98, alltså en cykel som är 13 år gammal. Nu ska Styggtransa ha nästan 13 000.- för enbart trafik för den hojen. Boendes i Lund.

Hur fan räknar dem?

Kan säga att deras MC-tariff inte är helt 100! Prova samma höj och omfattning men byt ut pers.nr. Kan bli en väldig positiv/negativ överraskning ;)
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jag letar lägenhet för fullast just nu, och har blivit erbjuden att dela en större lägenhet med en polare, då den han delar med just nu flyttar ut. Jag är jäkligt kluven, så jag undrar, är det en bra idé? :va Vi är båda unga grabbar på snart 21 jordsnurr.
Skulle ju endast vara tillfälligt isåfall tills jag får något eget riktigt bra, men det kan ju ta ett tag måste man väl räkna med... :va
 

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Ort
Malmö
Hoj
MT-07 -16
Jag letar lägenhet för fullast just nu, och har blivit erbjuden att dela en större lägenhet med en polare, då den han delar med just nu flyttar ut. Jag är jäkligt kluven, så jag undrar, är det en bra idé? :va Vi är båda unga grabbar på snart 21 jordsnurr.
Skulle ju endast vara tillfälligt isåfall tills jag får något eget riktigt bra, men det kan ju ta ett tag måste man väl räkna med... :va

Är det en trea eller större och ni är någorlunda lika till sättet ser jag ingen anledning att inte prova. Viktigaste är att komma överens hur allt ska funka från början och sen faktiskt hålla sig till det, då ska det inte vara något problem enligt min erfarenhet :)
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Jag letar lägenhet för fullast just nu, och har blivit erbjuden att dela en större lägenhet med en polare, då den han delar med just nu flyttar ut. Jag är jäkligt kluven, så jag undrar, är det en bra idé? :va Vi är båda unga grabbar på snart 21 jordsnurr.
Skulle ju endast vara tillfälligt isåfall tills jag får något eget riktigt bra, men det kan ju ta ett tag måste man väl räkna med... :va
de funka inte för mig å en polare men jag vet några som bodde så i 4år oh de funka perfa.

så testa för fan!

Om inte nån av er är flickväns personer för då minskar chansen att det ska funka..
 

Obantteg

En bra arbetare har tur.
Gick med
20 Jun 2008
Ort
Kälma
Hoj
Upcoming
Jag och en kompis bodde i en etta på 22 kvm i tvåan och halva trean på gymnasiet, funkade kanoners.
Dock kan vi bägge två vara rätt tystlåtna emellanåt, inga problem att sitta fyra meter ifrån varandra och plugga/datorera/kolla på tv utan att gå varandra på nerverna.
Bodde inte ihop på helgerna, men hade bara känt varandra i max en månad innan vi flyttade ihop.
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
de funka inte för mig å en polare men jag vet några som bodde så i 4år oh de funka perfa.

så testa för fan!

Om inte nån av er är flickväns personer för då minskar chansen att det ska funka..

Näh, ingen av oss har något seriöst förhållande i dagsläget iaf.
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Näh, ingen av oss har något seriöst förhållande i dagsläget iaf.
Kör på det! Önskar att de fungera för mig för älskar iden med en bohemisk ungdomsgårds liknande kollektiv men e lite som allt annat kommunistiskt, människan är för girig.

Eller för att citera mr emcom: Man ska inte bo med nån man inte knullar (hoppas för fan han inte bor hemma :D)
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
För att urin (och sperma) får lukt av vad man äter.
Prova käka en eller gärna flera skålar Kalaspuffar en dag och någon timme senare gå på toa :hihi

(svag eller kraftigt gul urin beror på om man dricker bra eller för liten mängd vatten/vätska)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top