Jag har hört någonstans att man inte ska motorbromsa med en diesel. Varför? Vad går sönder/Är dåligt?
Du blandar inte ihop det med 2-t?
Jag har hört någonstans att man inte ska motorbromsa med en diesel. Varför? Vad går sönder/Är dåligt?
Hon ska vara glad att de jobbar iallafall.2 veckor är ingenting.
Kom igen när de är inne på månad 2.
2 veckor är ingenting.
Kom igen när de är inne på månad 2.
Kom igen när dom sågar bort din gamla balkong med armering och allt samtidigt som du försöker sova på dagarna för att orka jobba natt.
Detta helvete upplevde jag i ett halvår när dom höll på med mitt hus.
Man kan inte tro det skulle ta så lång tid att såga bort 12 balkonger och bulta dit nya men tydligen gör det det.
Kom igen när dom sågar bort din gamla balkong med armering och allt samtidigt som du försöker sova på dagarna för att orka jobba natt.
Detta helvete upplevde jag i ett halvår när dom höll på med mitt hus.
Man kan inte tro det skulle ta så lång tid att såga bort 12 balkonger och bulta dit nya men tydligen gör det det.
Hon ska vara glad att de jobbar iallafall.
Häromkring tycks det vara standard att först spärra av området med betongsuggor, sedan väntar man ett år innan man påbörjar själva arbetet.
Alltid lika kul när det ska in hantverkare i huset när man är nattjobbare.
Finns det något snabbare och bättre alternativ till pincett för att få bort näshår?
Nästrimmer är inget bra för jag vill ha bort hela håret med rot och allt.
Finns det näsepilatorer?
Finns det något snabbare och bättre alternativ till pincett för att få bort näshår?
Finns det näsepilatorer?
Ja det är ju en helt annan historia. Här har vi en "tub" som vi lägger en extranyckel i som hantverkare sedan kan öppna med en egen nyckel utifrån.
Så om jag vet att det ska göras nått arbete så brukar jag försöka få tag på dom som ska göra arbetet och säga att jag ligger och sover så dom får ta sej in själva och hålla käften när dom arbetar.
Måste säga att det funkat bra. Senaste gången vaknade jag upp med helt nya tapeter i vardagsrummet
dessutom har väl näshåret faktiskt fortfarande en funktion till skillnad mot resten av kroppsbehåringen.
Är ju en jävla massa skit i luften som man gärna slipper få ner i lungorna.
Iaf lite mindre.
Finns det näsepilatorer?
dessutom har väl näshåret faktiskt fortfarande en funktion till skillnad mot resten av kroppsbehåringen.
Iaf lite mindre.
OBS! Ovanstående medför risk för infektioner i hårsäckarna!!! Det kan bli otrevligt och ge långvariga problem. Jag förordar trimmer avsedd för näshår, trots allt.
I nuläget kör jag med pincett och har aldrig fått infekterade hårsäckar i näsan.dessutom har väl näshåret faktiskt fortfarande en funktion till skillnad mot resten av kroppsbehåringen.
Iaf lite mindre.
Har män en sån där "biologisk klocka"? om ja, hur pausar man den?!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|