Kool, borde man inte ha tecken för det då? Med bristande mobiltangentbord:
_>|
Alltså underlinje under mer än..
//Föreskriftsvrängare
_>|
Alltså underlinje under mer än..
//Föreskriftsvrängare
Uhm, det låter som en mubiltelefön eller basstation anpassad för vräääldens alla olika töckna frekvensband?Varför behöver vissa ett klockträd med en grundklocka som delas upp i 15-40 olika frekvenser? Vad åstadkommer de?
Njäe, någon form av utrustning för höghastighetsnätverk.Uhm, det låter som en mubiltelefön eller basstation anpassad för vräääldens alla olika töckna frekvensband?
Finns ju säkert allt på Kjell o co men du måste än då hitta som kan plocka ihop grejerna.Mmm min dotter, s son skall börja köra min yamaha triwheeler 60cc det är ju SK tråd styrt dödmansgrepp med 10 meter balgarn.
Men lat som man börjar bli och vill inte springa efter sååååå skulle jag vilja ha en typ av fjärrkontroll till någon liten elektronisk brytare som sonika kortsluter tändspolen.
Vet att det finns mycket kunnigt folk som kan elektronik här.
RC-styrt relä kan möjligen fungera. Så länge triggern hålls inne får tändspolen på yamman ström - så om farsan domnar bort av för mycket bersabira stannar fordonet attemagiskt - så att kidsen får komma med ny bärs.Finns ju säkert allt på Kjell o co men du måste än då hitta som kan plocka ihop grejerna.
Har testats:Vad är lösningen.. då?
Strandad (död) val på Öland
"Några" gubbar TNT? Kan väl inte vara optimalt med 30 ton späck guppandes omkring o sänka båtar o.s.v.. skulle vara någon rysk plåttub som får tillplattad nos då men kanske inte helt troligt, kanske.
Jo det finns huvud relä med fjärrstyrning till att totalt bryta strömmen från batteri på mc som ex, men då behövs batteri då reläna drar 0,002 amp konstant för att funka, o triwheelern har ju ingen strömförsörjning.RC-styrt relä kan möjligen fungera. Så länge triggern hålls inne får tändspolen på yamman ström - så om farsan domnar bort av för mycket bersabira stannar fordonet attemagiskt - så att kidsen får komma med ny bärs.
Har testats:TL;DR En del oönskade bieffekter
Har testats:TL;DR En del oönskade bieffekter
Jag tror man redat börjat öva på det. Tre explosioner i Malmö under natten.Måste finnas goda utbildningsmöjligheter i/runt Malmö som jag förstår det eller så får man bli tungmaskinsförare kanske, vad tror ni?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|