Du har blivit gammal!Varför får jag halsbränna av Snickers?
Du har rätt, jag fyller jättegammal idagDu har blivit gammal!
StandardVarför får jag halsbränna av Snickers?
Grattis gubbe, drick nu inte kaffe för sent så du måste upp och pinka flera gånger i nattDu har rätt, jag fyller jättegammal idag
Mjo hon har varit o frågat på 4 olika verkstäder o dom vill ha 10k ich för jobbet bara. Och det är knappast skäligt vill jag påstå.Inte enklare att hitta en verkstad som inte är hutlöst dyr? Typ googla lite omdömen eller bekanta som brukar lämna in hos Sunes bil & solarium?
Gurka?Dessutom har jag skrattat åt som som får halsbränna av paprika, vattnigare grönsak får man ju leta efter.... Nu får jag det själv....
Nej, inte regelbundet, men det händerÄr det någon som dricker kaffe på fat alt kaffe på bit längre?
Hur kan man mäta upp accelerationstider 0-100 km/h på motorstarka hojar utan antispinn/antiwheelie?
CBR:en ska göra 0-100 på ca 3 s. så hur håller man framhjulet på backen om man skruvar fullt på första växlarna??
Använder fotbromsen har jag för mejHur kan man mäta upp accelerationstider 0-100 km/h på motorstarka hojar utan antispinn/antiwheelie?
CBR:en ska göra 0-100 på ca 3 s. så hur håller man framhjulet på backen om man skruvar fullt på första växlarna??
Solbrillor som fungerar bra för flugfiske? Syrrans gubbe fyller jämt på lördag och det är tipset jag fått, typ nåt sånt här:
Leech K4 Titanium Copper Lens
Leech K4 Titanium Copper Lens - En brilla med blandning av snygg street-stil och ett högprester...fishline.se
Behövde inte vara specifikt dom men inte lokaliserats heller i någon butik runt Sthlm.
Har typ bara halva lördagen på mig eftersom vi är o solbadar o kommer hem fredag kväll, kikat i tre "riktiga" butiker här nere men nä, ska kolla flygplatsen också.
Tips på något som är bra och går att köpa i butik? Kan väl själv knapphändigt få ut en lina och ser för dåligt med solbrillor så vet inte riktigt vad.
- Det är en gåta. Vrider man fullt på en lätt och effektstark hoj så antingen spinner bakhjulet hysteriskt eller lyfter hojen.Använder fotbromsen har jag för mej
Man spänner ner hojen i en bromsbänk och kör där.Hur kan man mäta upp accelerationstider 0-100 km/h på motorstarka hojar utan antispinn/antiwheelie?
Vad som helst som har polariserande glas. Sedan är det en fördel om de har skalmar som håller kvar dem på huvudet även när man rör sig. Kan bli dyrt annars…
Kopplingen sköter hastighets ökningen upp till 100 ungefär. Det var en trött cbr du har. Acen är snabbare ?Hur kan man mäta upp accelerationstider 0-100 km/h på motorstarka hojar utan antispinn/antiwheelie?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|