- Okey, mer noga än cirka är väl 2,6 s. då, utan wheelie control.Kopplingen sköter hastighets ökningen upp till 100 ungefär. Det var en trött cbr du har. Acen är snabbare ?
Ska det vara riktigt specifikt så har Oakley ett par ämnade för fiske, med specifika linser för det: Oakley Split ShotSolbrillor som fungerar bra för flugfiske? Syrrans gubbe fyller jämt på lördag och det är tipset jag fått, typ nåt sånt här:
Leech K4 Titanium Copper Lens
Leech K4 Titanium Copper Lens - En brilla med blandning av snygg street-stil och ett högprester...fishline.se
Behövde inte vara specifikt dom men inte lokaliserats heller i någon butik runt Sthlm.
Har typ bara halva lördagen på mig eftersom vi är o solbadar o kommer hem fredag kväll, kikat i tre "riktiga" butiker här nere men nä, ska kolla flygplatsen också.
Tips på något som är bra och går att köpa i butik? Kan väl själv knapphändigt få ut en lina och ser för dåligt med solbrillor så vet inte riktigt vad.
Med ett Nikkor 17-55/2.8 (18-70/3,5-4,5 är ett bra budget alternativ.) så har du en grym kombo, perfekt för resedagboken om man orkar bära på den.Nikon D300 bra rese kamera.?
Det blev en D300 i princip oanvänd under 300 bilder på huset.Med ett Nikkor 17-55/2.8 (18-70/3,5-4,5 är ett bra budget alternativ.) så har du en grym kombo, perfekt för resedagboken om man orkar bära på den.
17-55 är dyrare än huset men annars är den ju inte så dyr så att man blir urinerad om den skulle gå i golvet eller bli stulen
- Det är en gåta. Vrider man fullt på en lätt och effektstark hoj så antingen spinner bakhjulet hysteriskt eller lyfter hojen.
Bromsar man så hindrar man max framåt, plus att bromsar verkar olika på olika modeller.
Jag får fortsätta klia min skalle i den här frågan
Glöm inte KjETtiNgeN!Ställer denna fundering angående knivlagen igen.
Läste i aftonbladet om en kvinna som hade spelat brännboll o hade bränbollsträt med sig ibilen hem efter matchen. Hon blev stoppad i en trafikkontroll o polisen såg trät ibaksätethon hon blev åtalad enligt knivlagen o fälldes med böter på 6500 för detta.
I artikeln talar dom om att bränbollsträn tennisracket golfklubbor hockyklubbor o dylika sportartiklar inte går under knivlagen. Ändå dömdes kvinnan enligt denna lag.
Så vad händer o polisen stoppar oss på hoj under en längre tur då iallafall jag har med både jätteliten yxa o kniv till ev fiske eller fixa lite ved till en liten kvälls brasa för att grilla korv eller dyligt?
KjEtInGeN är grov o är 1,2 meter lång med ett grovt hänglås i änden som Gör göront. ?Glöm inte KjETtiNgeN!
Du får inte låta polisen se, det är lösningen!
Det är sällan hela sanningen kommer fram i kvällspressen. Man blir inte dömd för att man har ett brännbollträ i bilen, absolut inte i högre instans.Ställer denna fundering angående knivlagen igen.
Läste i aftonbladet om en kvinna som hade spelat brännboll o hade bränbollsträt med sig ibilen hem efter matchen. Hon blev stoppad i en trafikkontroll o polisen såg trät ibaksätethon hon blev åtalad enligt knivlagen o fälldes med böter på 6500 för detta.
I artikeln talar dom om att bränbollsträn tennisracket golfklubbor hockyklubbor o dylika sportartiklar inte går under knivlagen. Ändå dömdes kvinnan enligt denna lag.
Så vad händer o polisen stoppar oss på hoj under en längre tur då iallafall jag har med både jätteliten yxa o kniv till ev fiske eller fixa lite ved till en liten kvälls brasa för att grilla korv eller dyligt?
Den blir svår att dölja. Du får gömma den i byxorna och säga att det är en JeTtEDyr säkerhetsbyxa som du håller på att utveckla.KjEtInGeN är grov o är 1,2 meter lång med ett grovt hänglås i änden som Gör göront. ?
Nu är du så där tråkig igen.Det är sällan hela sanningen kommer fram i kvällspressen. Man blir inte dömd för att man har ett brännbollträ i bilen, absolut inte i högre instans.
Det finns mer i den historien är jag säker på.
Det är sällan hela sanningen kommer fram i kvällspressen. Man blir inte dömd för att man har ett brännbollträ i bilen, absolut inte i högre instans.
Det finns mer i den historien är jag säker på.
Samma som på mopederna och 80cc. Man kopplingsjuckar frenetiskt för att hålla sig i effektbandet.. bra skit!??Kopplingen sköter hastighets ökningen upp till 100 ungefär. Det var en trött cbr du har. Acen är snabbare ?
Samnytt skriver om det o förklarar mera.Näe, då skulle alla Umeås studenter vara dömda för länge sedan, här cyklar dom omkring med brännbollsträet i handen
Ja asså det var inte Britta 54 år med barnbarnen Lisa 11 och Olle 13 som var ute åkte.Ställer denna fundering angående knivlagen igen.
Det känns väl mer som om de valde att göra ett exempel av henne för att markera att det inte är okej att skämta om att man planerar att misshandla potentiella angripare. Hade hon bara hållit käft och inte inbillat sig att polisen hade humor så hade det förmodligen fått en annan utgång.Beror kanske på var brännbollsträt förvarades i bilen?
En gammal bekant råkade ut för att en kvinnlig polis såg när han urinerade offentligt och kom på att det vore roligt att skämta lite "Såg du nåt du ville ha?". Jag tror att han kanske hade klarat sig ifrån böter utan kommentaren, men kompisarna intill tyckte det var kul både och.Det känns väl mer som om de valde att göra ett exempel av henne för att markera att det inte är okej att skämta om att man planerar att misshandla potentiella angripare. Hade hon bara hållit käft och inte inbillat sig att polisen hade humor så hade det förmodligen fått en annan utgång.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|