CBR1
Gudomlig sporthojare
Låten banan melon kiwi och citron får vissa att skratta, varför då ? Har precis läst låttexten och blir inget klokare av det.
Någon här som kan förklara för mig.
Låten banan melon kiwi och citron får vissa att skratta, varför då ? Har precis läst låttexten och blir inget klokare av det.
Parodi på norrlänningar? Jag trodde det var berättelser ur samtiden.
Det är ju populärt att skoja om sig själv för att inte stöta sig med andra.Pajas-pop, i stil med Sean Banan med flera, blir omåttligt populär för sina enfaldiga låtar som alla kan tralla med i, sedan när folk fattar så slutar dom som artister på barnkals med lite mera PK texter.....
Om jag inte har fel sjungs Banan melon av "Hooja" som ingen någonsin har tagit seriöst, en sämre parodi på Norrlänningar än Pistvakt oh sämre musiker än jag vet inte... Allt?
Att dom sedan härstammar från Gällivare? gör ju bara deras karikatyr av "Norrlänningar" sämre, jag menar dom sitter ju på facit.
Det är ju populärt att skoja om sig själv för att inte stöta sig med andra.
Man får vara väldigt lättroad om något med den låten är roligt.
Lite som radiostationerna med reklam har en tjej (alltid en tjej) vars jobb tycks vara att skratta åt allt som hennes kollegor berättar ur egna upplevelser, saker som kan vara lika roligt som kniv och gaffel.
Det tråkiga med Hooja är att det verkar vara mest barn som vill lyssna på dom och barnen behöver inte den sortens sarkasm som lika gärna kan bli en slags propaganda.
Du tänker på filmen Jägarna? En dokumentär...?Parodi på norrlänningar? Jag trodde det var berättelser ur samtiden.
För att du ska köpa fler så det räckerVarför är hålen på diagonalen när det kommer till grenuttag/220V? Varför inte rakt/längsmed så att klumpen man sätter i ett uttag inte täcker ett annat.
Varför är hålen på diagonalen när det kommer till grenuttag/220V? Varför inte rakt/längsmed så att klumpen man sätter i ett uttag inte täcker ett annat.
https://www.electrokit.com/produkt/kontakthus-molex-kk-9-pol-2-54mm/ ?Jag undrar om någon känner igen och vet vad denna typen av kontaktstycke heter.
9 poligt är det.
View attachment 479109View attachment 479110View attachment 479111
Tackar så mycket. Kan kanske funka är nog inte riktigt rätt sort men värt att testa.
Du har väl grävt gravarna för vintern ? Det gjorde min morfar innan tjälen kom. Var på besök hos honom på 1960-talet. I rabatten var tre gropar ca 30 cm x 30 cm x 60 cm. Jag frågade vadför?Sedan klassas omärkt katter som skadedjur. Har tatt väck ett gäng för folk som låter katt jävlarna pissa i min trädgård, konstigt nog verkar katter gå någon km för att pissa, men gytorp magnum XX ser till att pissning upphör snabbt.
Mått?Nu har det 9 poliga kontaktstycke kommit o det var bara ungefär halva storleken av det skadade det är 1,5m2 kablar från trafon som går i kontaktstycket.
Någon som vet något annat större kontaktstyckeView attachment 479145View attachment 479146
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|