Kan inte hitta något… enklast vore att bara löda fast terminalerna och krympslang runt. Om du måste kunna koppla i/ur så hade jag skarvat på ett annat vanligare kontaktstycke.37mm långt 7mm brett och 17mm på höjden
Är en låsfläns på längden. View attachment 479149
Ja det är i en förförstärkares strömmatning. Så löda är ju naturligtvis en idé.Kan inte hitta något… enklast vore att bara löda fast terminalerna och krympslang runt. Om du måste kunna koppla i/ur så hade jag skarvat på ett annat vanligare kontaktstycke.
Sockerbitar!!Ja det är i en förförstärkares strömmatning. Så löda är ju naturligtvis en idé.
Det är sååååå fel ????Sockerbitar!!
Glöm inte att filma när du ligger och kvider av vanvördigheten.
Eller som elektrikern brorsan köpte sin första hoj av. Han hade tvinnat ihop tåtarna på GPZ900R-en och som kronan på verket bakat in härligheten i frystejp. Nivån...
Sen behöver du säkert köpa någon specialvariant av crimptång om du byter stiften ocksåDet är sååååå fel ????
Kontaktar nog tillverkaren o ser om det går att få fram något det hållet.
Förstärkaren kostade 32000 ny så det vore ju undligt om ett kontaktstycke för några 10 or inte skulle gå att få fram.
Dessa är det, nu skall jag bara finna någonstans där man inte måste köpa 500 st minimum
Jo Elfa såg jag men med frakt o 10 st så 225 spänn.Skulle den här kunna passa? Samma tillverkare och stiftavstånd. Elfa har även den versionen du postar här ovan, men den är inte tillgänglig för tillfället.
Annars finns den även här. Du måste iofs köpa 10 st, men det är bättre än 500.
View attachment 479160
Jo, fraktkostnaden blir ju en onödigt stor del i det hela.Jo Elfa såg jag men med frakt o 10 st så 225 spänn.
Fick tag på en hane hona med alla stift honor för 80 spänn i Tyskland.Jo, fraktkostnaden blir ju en onödigt stor del i det hela.
HÄR verkar du kunna köpa enstaka, och med frakten så landar du på dryga 130:-. Det bästa vore såklart att kunna handla över disk, men det verkar svårt.
Det var så lite så...Fick tag på en hane hona med alla stift honor för 80 spänn i Tyskland.
Som vanligt tack alla som är vänliga att hjälpa till att lösa bekymmer, mycket uppskattat??
Ok allvar här nu, foliehatten är nära..
Ute på altan hade vi en 1.4L sockerfri apotekarens julmust och bredvid den stod 1.5L pepsi max. Ca 10 minus har det varit här nattetid och julmusten hade frusit till en enda stor isklump = genomfrusen.
Pepsi max däremot står kvar utan en tillstymmelse till isbildning, noll is i.
Någon som har en rimlig förklaring?
Sockret?Ok allvar här nu, foliehatten är nära..
Ute på altan hade vi en 1.4L sockerfri apotekarens julmust och bredvid den stod 1.5L pepsi max. Ca 10 minus har det varit här nattetid och julmusten hade frusit till en enda stor isklump = genomfrusen.
Pepsi max däremot står kvar utan en tillstymmelse till isbildning, noll is i.
Någon som har en rimlig förklaring?
Magiskt trick: Så blir läsken en iskall slush på sekunden! | Land.se
Det är svalkande, kul och en lektion i fysik på en och samma gång. Efter några timmar i frysen blir läsken till sekundsnabb slush.www.land.se
Skickat från min Ericson t28 via Tapatalk
Nä, en del trycker ut botten i frysen och står därför dåligt eller inte alls efteråt.Öl gör så där oxå , var o tälta i -25 , öppna burken o vällde ut ice , blev ju panik o man fick värma dom köket för att rädda en värmande fylla
Slänger man ölburkar i frysen så fryser inte alla sönder
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |