Hur varmt ska egentligen vattnet ur kranen vara? För mitt blir varmt så inåtahelvete så om jag nångång råkar dra spakjäveln för långt så bränner man skinnet av händerna
Hur varmt ska egentligen vattnet ur kranen vara? För mitt blir varmt så inåtahelvete så om jag nångång råkar dra spakjäveln för långt så bränner man skinnet av händerna
I lght är det väl 65 grader, har jag iaf. för mig.
Du ska vara glad att du har sån värme i kranen, jag får spola i några minuter innan det blir varmt.
Jepp, mitt varmvatten skållar med, satan.
55 grader ska det vara. Ring och klaga för så varmt ska det inte vara. Man brukar ibland köra upp det i 60 grader för legionella risken, men det är bara under kortare stunder.
Någon med erfarenhet av bilmärket Dacia? Är dom lika dåliga som dom är billiga? Rent dassiga alltså?
Sedan undrar jag om talgoxarna som jag skrev om i fågeltråden... varför är det bara talgoxarna som kikar in i fönstren och inga andra tettingar?
Någon med erfarenhet av bilmärket Dacia? Är dom lika dåliga som dom är billiga? Rent dassiga alltså?
Sedan undrar jag om talgoxarna som jag skrev om i fågeltråden... varför är det bara talgoxarna som kikar in i fönstren och inga andra tettingar?
Man har ju tillräckligt varmt i varmvattenberedaren men späder ut det med kallvatten i varmvattenledningenInte så roligt när någon skållar sig.
Vet vissa förskolor som bara har 35 gradigt vatten bara för att dom inte ska bränna sig. Men då måste man se upp med legionellan och fixa det med tillfälliga höjningar m.m.
Man har ju tillräckligt varmt i varmvattenberedaren men späder ut det med kallvatten i varmvattenledningen
Hur övertygar man en CFO två arbetsdagar innan månadsbryt att det är högst lämpligt att justera för 40% inkuransreserv för att undvika snedvridet resultat denna månad?
Gå in med ett bollträ och säg "Or else"?
Blir svårt, han befinner sig i Rastatt.
Inte så roligt när någon skållar sig.
Vet vissa förskolor som bara har 35 gradigt vatten bara för att dom inte ska bränna sig. Men då måste man se upp med legionellan och fixa det med tillfälliga höjningar m.m.
Dacia är Renault, men anpassade för bondtölpar.
Ett utmärkt val för sådana som mig.
Nästa bilbyte blir till en Lodgy.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring