Fleece= substantivet päls.Jamen va fan, ordet fleece kommer väl från att materialet strimlats fram alltså i flisor?
Hur fan kan det bli fel att använda ett svenskt ord med samma betydelse, som låter likadant men har en svensk stavning?
Fleece= substantivet päls.Jamen va fan, ordet fleece kommer väl från att materialet strimlats fram alltså i flisor?
Hur fan kan det bli fel att använda ett svenskt ord med samma betydelse, som låter likadant men har en svensk stavning?
Nja, i grunden ulltäcket på ett får eller en get.Fleece= substantivet päls.
När du skriver sådär så får jag läskiga tankar och ska bränna mina fleeceprylar, vill inte att min kropp ska förnimmas som en del av en muslimsk fåraherde......Nja, i grunden ulltäcket på ett får eller en get.
I stand corrected.Nja, i grunden ulltäcket på ett får eller en get.
Hur man ska stava det bryr jag mig inte om alls, men de är inte så bra när man ska svetsa heller har jag märkt. Fast de brinner fint... Och blir luftigare efterhand.Fliskläder får man när man snickrar i fleece-kläder
Flis kläder görs av ju träflis. Eller ?Är det fel att skriva flis istället för fleece när man pratar om klädesplagg? Alltså fliskläder istället för fleecekläder?
Vi är ju trots allt i Sverige.![]()
Flis kläder görs av ju träflis. Eller ?
Vill du ha ljud och bild PhilipsVilken är bäst val?
Skall ej användas till TVspel.
Bara vanlig TV, inget extra. Ska köpa till dottern.Vill du ha ljud och bild Philips
Vill du ha Bild och gärna köper extra högtalare till ljudet, Samsung
Har själv i liknande för länge sedan valt Philips av just det skälet.
OBS, jag är kanske inte så insatt, det är väl mer än 20 år sedan jag sist köpte en TV,
då till mamma ....
Peting ffs, det är väl sen gammalt?Eller kanske glasflisor? Jag vet inte, du för nog göra lite research.
Vilken är bäst val?
Skall ej användas till TVspel.
TCL verkar vara prisvärda.Läsvärt!![]()
TV-guiden 2023/24: Tips till dig som inte köpt TV på några år
Har det gått några år sedan du köpte ny TV och känner dig vilsen i TV-djungeln? Lugnt! Vi hjälper dig på vägen och guidar dig genom alla tekniknyheter.www.sweclockers.com
![]()
Av plastflaskor.Flis kläder görs av ju träflis. Eller ?
Flis är ju lika med deg, stålar, pengar!Flis kläder görs av ju träflis. Eller ?
Själv håller jag Sony högst och skulle inte vara oäven att köpa en Samsung.TCL verkar vara prisvärda.
Vill man ha porr belysning på köpet så är det Philips, jag gillar dem för bilden också.
Men vi har en gammal LG och en nyare Samsung och Samsung en gör allt jag önskar utan att vara en toppmodell.
När LG dör blir det en Samsung till.
Jamen man gör väl tyg av cellulosa, viskos ?
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X