Ok, kan bli dyrt och dimmigt att bli snabb alltså?Folk brukar inte förstå mej
I nyktert tillstånd koncentrerar du dej på att skriva o stava. Full gör du det bara eftersom att du egentligen kan det utan o innan förmodligen (automatik).
Ok, kan bli dyrt och dimmigt att bli snabb alltså?Folk brukar inte förstå mej
I nyktert tillstånd koncentrerar du dej på att skriva o stava. Full gör du det bara eftersom att du egentligen kan det utan o innan förmodligen (automatik).
Hur kommer det sig att jag är långsam och skriver fel hela tiden när jag sms:ar på telefonen, men efter ett par bira är jag snabb så ini helVet och skriver aldrig fel?
Dagens stora fråga är hur kvinnor fungerar, jag är medveten om att det inte är första gången i världshistorien den frågan ställs.
Jag har varit på ett antal dejter med kvinnor som jag har lärt känna på en dejtingsajt och varje gång händer samma sak. De säger att jag är precis så trevlig och lätt att prata med som de har fått intrycket av att jag är när vi har haft kontakt innan vi träffas, men att jag inte är den de söker.
Så hur gör man för att göra ett bra intryck första gången man träffar någon?
Nejdå, det är alltid på topp, men du menar alltså att självförtroendet påverkar pricksäkerheten?Du får bättre självförtroende efter ett par bira.
Nejdå, det är alltid på topp, men du menar alltså att självförtroendet påverkar pricksäkerheten?
Då måste ju poliserna som pepprade ett gym ha ruskigt dåligt självförtroende?
Jag är aldrig full, högst ett par lösplugg (folköl)Nae din telefon gillar dig mer när du är full, så den stavar åt dig.
De kanske bara var skjutglada.
Jag är aldrig full, högst ett par lösplugg (folköl)
Så mycket sprit finns inte!Alkoholen kanske får dig att glömma att du är gammal.
Så mycket sprit finns inte!
Tack Skrotis, jag visste att du hade svaret.Men om det handlar om ett par staketpiss, så är det troligt att du blir stadigare på handen.
Det var vanligt förr att man tog en (ja, EN) pilsner innan skytte, just för att bli stadigare.
Nu räknas det som doping.
Tack Skrotis, jag visste att du hade svaret.
Bull-Pippi gissar bara som vanligt
Vägbyggen i Sverige. Varför tar det så lång tid. Ett exempel är motorvägsbygget mellan Enköping och Västerås.
Alltid när jag kör förbi så står det helt stilla. Det står 3-4 dumprar parkerade och på sin höjd någon gulväst som förstrött irrar runt. Vad väntar dom på? FInns det någon initierad här som kan upplysa mig?
Varför är det inte 300 pers som jobbar, hela tiden? Inte undra på att det tar 5 år att bygga några km motorväg här....
Vägbyggen i Sverige. Varför tar det så lång tid. Ett exempel är motorvägsbygget mellan Enköping och Västerås.
Alltid när jag kör förbi så står det helt stilla. Det står 3-4 dumprar parkerade och på sin höjd någon gulväst som förstrött irrar runt. Vad väntar dom på? FInns det någon initierad här som kan upplysa mig?
Varför är det inte 300 pers som jobbar, hela tiden? Inte undra på att det tar 5 år att bygga några km motorväg här....
Det här med byggentreprenader är ju konstigt ibland.Vägbyggen i Sverige. Varför tar det så lång tid. Ett exempel är motorvägsbygget mellan Enköping och Västerås.
Det här med byggentreprenader är ju konstigt ibland.
Har också observerat att det verkar stå helt stilla långa perioder. Hade de fått betalt per timme hade man ju kunnat förstå men oftast är väl tiden specifierad i kontraktet?
2 exempel från när jag bodde i sthlm.
* En cykelväg kommer från en viadukt och ansluter till en vanlig väg. Man avser ta bort trottoarkanten däremellan (något som i sej var helt onödigt). I augusti stängslar man av området, gräver upp hela trottoaren och väntar till maj nästa år innan man färdigställer. 7 månader tog det som borde kunnat göras på en dag.
* Den lokala tunnelbanestationen behöver nya cykelställ. Återigen gräver man upp allt på tidig höst, stängslar in området och väntar till våren med att färdigställa.
Läser i en gammal mc- verkstadsmanual och under specifikationer så står det bl.a.:
Climbing Ability Sin 0 - 0.276
Fast "nollan" efter Sin står på sniskan om de har ngn. betydelse.
Vad betyder denna specifikation och hur beräknar man klättringsegenskaperna utifrån detta värde? Ska man räkna det mot/med utväxling för respektive växel eller är det fler parametrar som spelar in och vad säger egentligen det slutgiltiga värdet/produkten?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|