Spring om du inte vill leva ditt liv från tv soffanNär en kvinna säger att hon söker en man som är "klar" eller "lekt färdigt", vad är det lite mer exakt som dom syftar på? Jag förstår ju ungefär vad som menas med det, men tänker på vilka aspekter som gör att man räknas in den kategorin. (Har inte blivit dissad, men såg några som sa det på tv och grunna på vad som menades lite mer exakt med det )
När en kvinna säger att hon söker en man som är "klar" eller "lekt färdigt", vad är det lite mer exakt som dom syftar på? Jag förstår ju ungefär vad som menas med det, men tänker på vilka aspekter som gör att man räknas in den kategorin. (Har inte blivit dissad, men såg några som sa det på tv och grunna på vad som menades lite mer exakt med det )
Vilken typ av skjorta ska man ha till fluga?
När en kvinna säger att hon söker en man som är "klar" eller "lekt färdigt", vad är det lite mer exakt som dom syftar på? Jag förstår ju ungefär vad som menas med det, men tänker på vilka aspekter som gör att man räknas in den kategorin. (Har inte blivit dissad, men såg några som sa det på tv och grunna på vad som menades lite mer exakt med det )
Något i den stilen lutar det åt
Tackar för alla svar och Werzion ditt svar va väldigt kul skrivet Vore intressant om någon kvinna ville göra ett försök dock, alltid intressant med en kvinnas syn på det hela. Ett mynt har ju alltid 2 sidor eller hur är det dom säger?
Jag tror bara att hon är trött på att bli lurad till att tro att killen vill ha ett förhållande och sen använder han henne som ett frimärke istället.
Slickar i bak och skickar iväg?
Slicka, sätt på och skicka iväg.
Tack för ditt svar Pippit. Med risk för att va kass, men kan du förklara hur du menade med frimärkes biten. Jag fatta inte den riktigtJag tror bara att hon är trött på att bli lurad till att tro att killen vill ha ett förhållande och sen använder han henne som ett frimärke istället.
Att de vägrar infinna sig med att det finns konkurrens. När du "läst och godkänt" eller "hört och godkänt" detta så får du inte ångra eller yttra klagomål på att det bara blev två knull, totalt, sen villa, vovve, volvo. Livet fullt upp med jobb, jobb och lite till jobb för att ha råd med allt, sen snabbt hem för att hand om barnen och ständiga nya byggprojekt. Din hela semester t.ex. består av att vara hemma och jobba med att montera ner gamla fönster och installera nya fönster, hela villan runt, för frugan, som sedan länge glömt bort allt vad välvårdad heter, tyckte det behövdes, no questions asked.
Ni kommer båda två självklart vara väl medvetna om att det finns andra kvinnor där ute som är mer intressanta, roligare, snyggare och mer i ditt intresse än den gula blend-rökande säcken potatis på 30 kg plus som anser att sitta framför Diggelo en fredagskväll med en (stor) påse lösgodis (ungarnas, men de är för små för att fatta att godiset försvinner) är den ultimata formen utav fredagsmys, dessutom finns inte ork eller energi till att göra något mer fysiskt än så - MEN ni ska båda låtsas om (läs: ljuga för er själva) att så är ICKE fallet.
Och fan ta dig om du ens tittar åt ett annat håll än din potatissä.... fru!
P.S Grattis till den sålda hojen, efter någon månad började t.o.m. du själv "inse" att de pengarna gjorde sig mycket bättre som nya tapeter i ungarnas rum samt nya handdukar, de blåa funkar ju inte till hösten, ett nytt set med bruna var väl behövda!...
Något i den stilen lutar det åt
Vart skall du dra
Vet inte vart, men transporten ska tydligen ske med en urna...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|