Frågor man vågar ställa

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar
Hur blir jag av med nackspärr illa kvickt, kan ju bara köra i rondeller just nu :mad:
Stretcha och värm upp nacken. Det kommer nog tillbaka när du kallnar igen, men du kanske kan köra rakt ett litet tag i alla fall. :)

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Finns det någon form av lägsta rekommenderade temperatur (luft eller väg) för hojdäck?

Vill förlänga säsongen så långt det går, men är osäker på vad som kan tänkas vara lämpligt för mina Rosso Corsa?

:va

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Kvinna misstänks ha flugit med mers

En kvinna som utvecklat mers, ett dödligt virus, kan ha smittat andra på ett plan till Wien i förra veckan, rapporterar Världshälsoorganisationen (WHO).

2 oktober 2014 kl 18:41, uppdaterad: 2 oktober 2014 kl 18:46
Kvinnan ska ha flugit från Doha i Qatar den 22 september. De två nära kontakter till den 29-åriga saudiskan som först misstänktes ha smittats kan dock andas ut - de är inte drabbade, säger österrikiska hälsomyndigheter.

Mers upptäcktes först i Saudiarabien för två år sedan. Sjukdomen, som kan komma från kameler och dromedarer, liknar lunginflammation men har en dödlighet på uppåt 40 procent. Årets hajj pågår just nu och hälsomyndigheter oroas över smittorisken för de miljontals pilgrimerna.

- Uppföljningsarbete med passagerarna på flighten pågår, uppger WHO.

Att en person i usa har ebola vet alla, varför vet man så lite om detta?

Larse

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2009
Hoj
Gsxr 600 K7 stunt
Finns det någon form av lägsta rekommenderade temperatur (luft eller väg) för hojdäck?

Vill förlänga säsongen så långt det går, men är osäker på vad som kan tänkas vara lämpligt för mina Rosso Corsa?

:va
Märks när de börjar släppa att det börjar bli lite för kallt för däcken.. :hoppa

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Jag hittade den i fickan när jag vaknade efter en helvetisk fyllefest.
Den är gjord i plast så det är inget fancy. Nån som vet vad det är för något?

2334zr.jpg

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Vågar man ställa av hojen för vintern nu?

Man vill ju inte missa chansen att få in några fler "Fuck-You" repor på bulten lixom :crash

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Hoj
Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition & Suzuki CS125 -83
Varför är det så svårt att hitta något av Teddybears tidigare alster på nätet?
Visserligen finns "Magic Finger" och "Kanzi" som ljudspår utan video på YouTube, men på Spotify finns inget alls före Rock 'n' Roll Highschool.

Antar att det är för att Åhlundarna vill ha det så, men jag har alltid fått för mig att det är svårt att förhindra att saker läcker ut oavsett vad upphovsmakaren vill.

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
Om man svarar på en Blocketannons där säljaren säger sig heta Kalle, Krister, Samsung eller iPhone, och sedan får svar av Memeth, Ismail, Kurdur, eller Ahmed, varför vågar man inte tala om vad man heter om allt nu ska va så jävla pk och bakgrundsneutralt?

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Om man svarar på en Blocketannons där säljaren säger sig heta Kalle, Krister, Samsung eller iPhone, och sedan får svar av Memeth, Ismail, Kurdur, eller Ahmed, varför vågar man inte tala om vad man heter om allt nu ska va så jävla pk och bakgrundsneutralt?

Därför att personen ifråga påbörjade samarbetet/affären med att vara oärlig.

:rolleyes:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Därför att många dömmer ut folk med utländska namn innan de ens fått chansen. Guilty until proven inocent.

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
Tyvärr inte, många gör det inte men jag vet minst lika många som gör det.
Så kan det vara, själv bryr jag mig inte ett dyft om vad personen heter, men om jag svarar en "Börje" och får svar av en "Abdullah" så anser jag precis som Skäggot att man inte kan förvänta sig en ärlig kommunikation.
Ärlighet eller the highway!

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Så kan det vara, själv bryr jag mig inte ett dyft om vad personen heter, men om jag svarar en "Börje" och får svar av en "Abdullah" så anser jag precis som Skäggot att man inte kan förvänta sig en ärlig kommunikation.
Ärlighet eller the highway!

Har en tjejkompis som faktiskt helt bytt till svenskt namn pga sättet hon blev behandlad på både i telefon och öga mot öga. Hon bryter inte ens så det var definitivt namnet de hakade upp sig på.

Nyheter
ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!