Frågor man vågar ställa

Testa att byta till ett nytt munstycke kan kommit något skräp så det inte är rätt oljedimma så lågan blir ojämn så fotocellen hinner slå ifrån. Jag ska kolla om jag har kvar mina test att sätta istället för reläboxen där går det att kolla alla funktioner med knappar. Hittar jag dom så kan du få dom

- Tackar, så uppe i fart är det risk att hojen kan gå magert med öppnade andningsvägar?
Min uppfattning är att om du behåller katten så har det ingen betydelse vad du gör före motorn och efter katten. För katten är en sådan superstrypning. Och ersätta pappersluftfiltret med något oljat tyg ökar framför allt hur mycket damm motorn får in.
Ta bort den sk ljuddämparen ökar ljudet lite. Men katten tar det mesta. Sett en R6 på bana som körde med kat + en öppen tratt som förde bort avgaser (olja?) från bakhjulet. Inga ljudproblem. Och bana hårdare än i trafiken. Han hade originalmap.
Men det är ju bara ca 149cm3 cyllar i en R6. Ju större cyllar dessto högre ljud.

Testa att byta till ett nytt munstycke kan kommit något skräp så det inte är rätt oljedimma så lågan blir ojämn så fotocellen hinner slå ifrån. Jag ska kolla om jag har kvar mina test att sätta istället för reläboxen där går det att kolla alla funktioner med knappar. Hittar jag dom så kan du få dom
Onekligen verkar det som att det nästan nya munstycket som såg helt nytt ut, ha varit problemet.
Har i varje fall sotat ur hela pannjäveln och tätat om brännare mot panna. Samt bytt ut en sektion returlina.

Nu verkar skiten funka åtminstone. *Puh*

Hur många faluröda stugor med vita knutar kommer finnas i det svenska landskapet om hundra år?

Vaffö?

20240429-145057.jpg

20240429-145104.jpg

? Vem är sheriffen RR, oavsett så var det bara en gammal skuta som stod uppställd på omr. utanför verkstan som fick äran till årets hjulskiften. Brukar svida om själv men nu två halvhöga och tunga bilar, lilla domkraften 1.5t/alu(dubbelpump!!1) vinglar knappt med och garanterat inte för att få under pallbock på något som svarar.

Därav.

Nu behöver jag bara skruva trailern själv men boogie och ramper är jäkligt smidigt, faktiskt.

? Vem är sheriffen RR, oavsett så var det bara en gammal skuta som stod uppställd på omr. utanför verkstan som fick äran till årets hjulskiften. Brukar svida om själv men nu två halvhöga och tunga bilar, lilla domkraften 1.5t/alu(dubbelpump!!1) vinglar knappt med och garanterat inte för att få under pallbock på något som svarar.

Därav.

Nu behöver jag bara skruva trailern själv men boogie och ramper är jäkligt smidigt, faktiskt.
Jag refererade till en karaktär på något amerikanskt forum som våldförde sig något djävulskt på sin ninja. Gjorde egna hål i ramen mm.

Det finns nog någon bildarkeolog bland oss som kan hitta de ytterst tveksamma kreationer Shervin var pappa till.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick