Vad är detta och var köper jag nya?
Nån slags plastplugg som håller fast hjulhusfodret. Går givetvis inte demontera utan att gå sönder.View attachment 506692
Hur farao fungerar, inte, youtubes algoritm?
Om jag knäpper på apparaten och väljer sök kommer detta upp för stunden, alltså utan en stavelse.
Historik?
Krig - Bokstavligen aldrig från denna källa.
NHL - Inte senaste 5-10 åren åtminstone.
Minecraft - Vet knappt vad det är och inte försökt ta reda på, typ tetrisgubbar.
Live action - Oklart eftersom det inte framgår vad det är, bra söktips..
Iceland erektion - Inte vad han minns.
Förklaring?
Alltså nej eftersom jag inte sökt något.
Den kanske faller tillbaka på någon defaultlista om man aldrig använder sökfunktionen.
Jag har märkt att jag får olika rekomendationer på TV, Dator och Telefon som är inloggad med samma konto, givervis får jag upp dom jag prenumererar på på alla enheter, men rekomendationerna utöver det skiljer.
Telefonen får jag mest upp korta klipp på, TV får jag upp långa avsnitt och datorn en blandning, men det är ju ganska logiskt.
En annan kul grej är när Twitter fick för sig att jag var Dansk och gillade fotboll????
Ok att dom trodde jag var dansk kan ju vara för att min ISP har tagit över IP adresser som tidigare varit danska men fotbollen finns det ingen förklaring på????
(fler användare med samma ISP har drabbats av danska sjukan)
Om jag skriver ut och sätter upp i lunchrummet på jobbet, hur många samtal får jag ta med hr då?
Ps. Jag kan översätta till svenska också. Så inkluderar jag de som inte kan engelska. Bra va?
Hur i H-vete kan det vara så svårt?Bärgaren efter snökaoset: "Finns inte kunskap"
Trots upprepade varningar blev det återigen trafikkaos i Skåne när snön drog in. Bärgaren Tobias Levin beskriver vägunderhållet som ”katastrof” och är upprörd öwww.aftonbladet.se
Vad är det för sällsynt specialkunskap som behövs?
-Jag hör vad du säger, förstår vad du menar men skiter i det.
Ingen jävel söder om Dalälven vet hur man agerar när hjulen tappar fästet. Spinner det så gasar dom hårdare, har hjulet släppt vid inbromsning så trycker dom hårdare på bromsen, släpper hjulen i en kurva så styr dom inte emot sladden. Jag har bott 12-13 år totalt i Stockholm och Lund och det är likadant varje vinter.
Inte ens yrkeschaufförerna kan och nu efter flyktingströmmen av självutnämnda rallyförare från öknen med för stort ego så tror jag inte det har blivit bättre.
-Jag hör vad du säger, förstår vad du menar men skiter i det.
Säg för guds skull inte så till en mellanchef! (Jag vet...)
Inte heller,
-Jag skiter i vad du säger, jag gör som jag vill.
Och därefter lämna rummet är tydligen gångbart.
Der är inte så lätt att vara mellanchef, "shit rolls downhill", och längst ner sitter det någon jävla orangutang och försöker skyffla tillbaks upp (men kommer bara ett steg, självklart).-Jag hör vad du säger, förstår vad du menar men skiter i det.
Inte heller,
Har full sympati och förståelse för mellanchefer. Iaf de som är ledare också. De som bara vill ha en chefstitel utan ledaransvar kan dra åt helvete.Der är inte så lätt att vara mellanchef, "shit rolls downhill", och längst ner sitter det någon jävla orangutang och försöker skyffla tillbaks upp (men kommer bara ett steg, självklart).
Känns som ett enkelt problem att lösa.
• Sälj lastbilar med 6x6 låsbar.
• Kräv vinterdäck för tung trafik.
• Absolut viktigast, inför avrättning på plats för de som ändå kör fast på motorvägen.
Fan, bra däck och låst diff, rätt lastat, så kommer du fan upp för en isig backe, annars så är det fan vägingenjören som ska avrättas istället.Du menar att väggreppet aldrig släpper då? Du måste vara från söder om Dalälven.
Jag säger vad jag vill. PK eller inte.-Jag hör vad du säger, förstår vad du menar men skiter i det.
Inte heller,
Från artikeln, jag gissar på att de haft möten med svenska åkerier, inte de som troligen orsakar problemen.Hur i H-vete kan det vara så svårt?Bärgaren efter snökaoset: "Finns inte kunskap"
Trots upprepade varningar blev det återigen trafikkaos i Skåne när snön drog in. Bärgaren Tobias Levin beskriver vägunderhållet som ”katastrof” och är upprörd öwww.aftonbladet.se
Vad är det för sällsynt specialkunskap som behövs?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|