steffe
"Mannen som talar med whisky"
Beror på ålder, helt pk om det är över 25 år!Jag såg den här annonsen på Facebook idag. Är det straffbart att köpa den?
View attachment 507418
Beror på ålder, helt pk om det är över 25 år!Jag såg den här annonsen på Facebook idag. Är det straffbart att köpa den?
View attachment 507418
Beror på ålder, helt pk om det är över 25 år!
Nja, köp av snippa är ändå förbjudet, att sälja snippa är däremot lagligt.
Lite som att betala för ett par ryck i snabeln på Thai-Salong är olagligt, men "Yoni-massage" är trendigt och tillåtet
Lagarna är helt solklara här....
Ja, är det inte fantastiskt hur kvinnliga kändisar på media kan kocketera med att dom bejakar sin kvinnlighet när dom betalar för att få könsorganen masserade samtidigt som en manlig kändis får löpa gatlopp och blir paria i media när han erkänner nåt liknande.
Jag skulle tro att 99% av de där glasrörssäkringarna är godkända för 250 V, lite dumt att jaga efter andra modeller då.Måste vara någon kinesisk logik då att använda 250V-sorten för applikation där 12V/7Ah blyackumulator rekommenderas med option för C2032 backup och 5W solcell.. typ.
Utvecklad i Sverige står det dock.
Om man passerar en fastighet där det står ett fordon, som ser lätt övergivet ut och det inte flyttar sig på några halvår, är det då OK att kolla om det eventuellt är till salu?
Exempelbild...
View attachment 507631
Jadå det är ok Mäkinen! Självklart!Om man passerar en fastighet där det står ett fordon, som ser lätt övergivet ut och det inte flyttar sig på några halvår, är det då OK att kolla om det eventuellt är till salu?
Exempelbild...
View attachment 507631
En vanlig vägkon/trafikkon som du vänder uppochner?Stora trattar eller motsvarande, den som läser rattar kan somna om..
Helst rund och diameter ca 40-50cm som inte kostar fan och femti.. behöver 11st.
Sökt men definitivt inte hittat någon på hyllan i/runt Sthlm, idag senast imorgon =/
En plasthink som du skär ut botten på?Mm men blir för tung, annars en bra idé för dom står väl o skräpar lite varstans längs vägarna till ingen nytta Tänker vanlig oljeplasttratt, metall gör inget men kostar säkert.
Ere för att fylla hö/ensilage i påsar eller nån form av multiutfordring av hästar/"andra elaka djur"Försökt föreslå alt. kärl = alltifrån hinkar till uppskuren dunk men man oroar sig för att fodret, läs; i huvudsak hö, kommer att fastna. När jag gjorde misstaget att presentera tratten som lösning var det plötsligt inget annat som dög. Men men, då visste jag inte att stora trattar värderas i guld you know you knowit.
Lösningen får kanske bli helt anorlunda med linhjul, vajer och krångel men det kommer säkerställa god funktion. Får se vart dagen barkar
Bild på galgen önskas, har hyggligt fri tillgång till RF och Al spill.Mm det har jag byggt med bra galge, var en bunt år sedan men la ner max 200-300 pengar och den får beröm än idag. Kan skicka bild under dagen om du vill.
Nattmacka är tydligen det senaste surret, då vill dom att jag bygger, det. Hästmagar behöver strå = tillgång till tugg dygnet runt precis som på sommaren är bra för dom.
Konstruktionen är nästan klar men vad farao heter motsatsen till en hållmagnet? Alltså elektromagnet som släpper när den får smaka A? Har hittat några dåliga(dyra) alt. men där skriver dom bara Obs omvänd funktion, typ.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|