Frågor man vågar ställa

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
USB-C till 2 ledare = går det att se/läsa sig till?

Vill ha USB-C som jag kan koppla in i befintligt labbagg., ex. banankontakter men jag gissar att det är mer trassel i en USB-C med dataöverföring. Dom är inte gratis men chansade(skalade bara höljet) på en gratis och kort USB-C till USB-A, bingo den är bara +/- men sladdarna är typ AWG 200.

Tjockare kabel = dyrare och därav vill jag veta om man kan klura ut detta utan att knipsa manteln?
Ta en usb-C till usb-A och koppla den till en A-hona som du kör matning till LabbAgg.

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Inte dum du =) Men hur många W klarar en USB-A om man vill testa lite snabba saker (laddning) som USB-C numera orkar med?

Men din lösning löser lösningen jag inte löste 👍
(ute o joggar i affärerna så därav frågar han det google kan)

CBR1

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Feb 2015
Hoj
aprilia
Är det en oskriven regel inom längdskidor som säger att du måste slänga dig i marken direkt efter målgång, för att inbilla din nation om att du inte har ett endaste skär eller stavtag kvar i kroppen ?

Varför gjorde inte Thomas Gustavsson på 5000 och 10 000 m långskridskor samma sak, som dessutom inte hade någon vila alls under loppen.

Eller cyklister som spurtat upp för ett berg till målsnöret i ett av loppen i Frankrike Runt tex.

Skidåkare e fjollor.

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Inte dum du =) Men hur många W klarar en USB-A om man vill testa lite snabba saker (laddning) som USB-C numera orkar med?

Men din lösning löser lösningen jag inte löste 👍
(ute o joggar i affärerna så därav frågar han det google kan)
Ooops, förmodligen går det bra men för att få C att ta högre A så är det en förhandling mellan brukare och givare, den delen har jag ingen koll på ännu.

Kolla lite på detta:

Löda leka lära är ju en givande sysselslättning.

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Jajjemen, försökt mig på high tech nasa shit i mina dar.. typ Hallonpaj3.14 och sånt. Men jag är förmodligen för korchad, aldrig fått något flyt i programmering/kodning till den grad att det blivit roligt. Satte ihop en sådan dator.. var väl o ta i att kalla den men färgpekskärm fast det var mest plug & play(ganska många år sen/minns inte fullt).

Men men, ligger minst en kanske ett par kolvar inne på hobbybordet så kanske gör slag i saken och bränner upp något inatt.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC