Finns denna data/produkter att få tag på:
Typ av gänga/anslutning sodastimm använder?
Typ av gänga/anslutning som finns på en markör?
Snabbkoppling för ändamålet, lika säker/hållbar eller bättre än ett skruvförband? Sett att snabbkoppling finns till sodaapparat men den kanske inte är pålitlig för annat än stationärt bruk, kanske.
Namn/nomenklatur för regulator med inbyggd manometer = inte en vanlig som sticker ut på sidan av förklarliga skäl utan klockan sitter i/är en del av röret om någon begriper vad jag försöker beskriva?
Vilket tryck är det i/från denna sorts flaska? Går även att justera hur mycket den ska släppa fram till bollen, jag har ställt den på max minus 1 grad kanske = så justerskruven vilar.
Lämplig slang på kanske 500-1000 mm, ev. spiral som är lätt, billig och stark.. jag vet/välj två.
Tror det är vad som krävs, helst att man kan plocka ihop det hos någon fultysk till byggvaruhus eller motsvarande så man kan provskruva lite vad som blir bäst. Sen är det nog bara att ta skramlet till närmsta slangverkstad, pressa och se till att det blir lekande i båda ändar.
Tänker kanske någon rörpulare kan det här som läckande vatten och enkelt kan rabbla ett recept, eller så.
View attachment 508624