Liwa1
Supermedlem
hermes skrev:jag räknar givetvis efter önskemål, och om jag råkar varva dig i A finalen så drar jag givetvis av ett varv.... på mig .
Ska nog köra ifrån dig och sen ta en skål för dig
hermes skrev:jag räknar givetvis efter önskemål, och om jag råkar varva dig i A finalen så drar jag givetvis av ett varv.... på mig .
är inte du anmäld till mellangruppen . men du kanske kan byta upp dig under dagen. och om du kör ifrån mig i A finalen så låvar jag tre valfria önskningarLiwa1 skrev:
Ska nog köra ifrån dig och sen ta en skål för dig
hermes skrev:är inte du anmäld till mellangruppen . men du kanske kan byta upp dig under dagen. och om du kör ifrån mig i A finalen så låvar jag tre valfria önskningar
det här kommer att bli riktigt roligt . ser fram emot att varva dig, alltid lika roligt att varva en R1aLiwa1 skrev:Eftersom jag håller i det hela så ska du visa mig respekt och hålla dig bakom mig
Jag har en egen grupp. Den heter "snabbare än snabba gruppen"
hermes skrev:ser fram emot att varva dig, alltid lika roligt att varva en R1a
jo jag vet, men var vore det utan lite hetts, nedräkning har börjat.Liwa1 skrev:Mummel mummel mummel
hermes skrev:jo jag vet, men var vore det utan lite hetts, nedräkning har börjat.
Sweedo skrev:Skicka infon senast fredag är du snäll Liwa.
Vi sticker på söndag till Gotland.
. nu börjar det likna något. och jag är inte så snabb som jag säger. utan snabbareLiwa1 skrev:Du har så rätt och nu är det inte många dagar kvar innan jag ska köra om dig för att sedan sakta in igen och låta dig passera (vikan förbi dig) och sedan köra om dig igen...med andra ord totalförnedra dig
Ja kommer nog sitta i en sandfålla när dagen är slut om jag ska försöka mig på denna övning ovan
Prillan73 skrev:"Max tillåten bullernivå från fordon är 100 dBA enligt reglemente från SBF. Mätning kan ske via avgasbullerprov eller från bankant vid förbikörning."
Det här hittade jag på www.gotlandring.com !!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|