Frågor o Svar Gotland Ring med Sporthoj.com - Din MC

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
okej... nu är båten bokad.... fortfarande ingen som har en sovplats till övers? känns lite sådär att behöva boka en 5 bädds själv... :3freak
//håkan

leo

Ny medlem
Gick med
14 Sep 2003
Hoj
R6 08
Plats till salu!

Hej,

Der är någon som har stulit min hoj :(

om der är någon som vil köpa min plats til gotlandring den 12.juni skicka en pm!

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
Kamikaze kid skrev:
Visst får han kinesa på vårat stuggolv bara han ger fan i att sitta i grillen å mysa! :fyllisar

Kan lukta bränt efter sådana övningar!

Låter gött dä, i grillen tror jatg inte jag kommer sitta så länge... med vid grillen :fyllisar

mankan

Godis är gott!
Gick med
28 Aug 2003
Hoj
Suzuki DR 650 SE 1999
Kamikaze kid skrev:
Puh... Vilken tur...
Har en polare som satte röven på ett bastuaggreget...Inte bra!!!! :arsele

Hoppas du kommer sova gott!

Klockrent!

Jag var med när en kille i fyllan och villan råkade sätta sig på ett bastuaggregat och ta mig fan om det inte gick att utläsa ordet ÖLYT i rumpan på honom :D

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
#Olsson# skrev:
Kan någon ansvarig PM-a mig bokningskoden Destination Gotland. Jag köpte platsen i andra hand.

Tack

Done :tummenupp

Välkommen till bandagen på Gotland Ring

/Liwa1

Snake

Nu på fyra hjul och 1/4 av effekten...
Gick med
1 Nov 2003
Hoj
vw-buss tilldenna sommar...
Är det nån som har tips på var man kan teckna en tillfällig banförsäkring, (inte för bågen utan för mig), då hissen hos mitt försäkringsbolag (if) :kocko inte verkar gå ända upp..... Kan inte se hur jag annars ska kunna vara med på denna bandag. :(

demoniak

2 hjul är lagom många
Gick med
9 Apr 2003
Hoj
Suzuki SV650s 2003
Är det någon som har följt med i diskussionerna och har koll på vad det egentligen är som kommer att gälla angående försäkringsbolag och bandagar.
Är det lugnt för alla andra bolag utom IF? Jag har Bilsport & MC.

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Liwa!
Jag har söpit bort mailet med infon om körningen.
Kan du skicka det på nytt?

#Olsson#

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2004
Hoj
RSV1000R Factory
Snake skrev:
Är det nån som har tips på var man kan teckna en tillfällig banförsäkring, (inte för bågen utan för mig), då hissen hos mitt försäkringsbolag (if) :kocko inte verkar gå ända upp..... Kan inte se hur jag annars ska kunna vara med på denna bandag. :(

Verkar som att Länsförsäkringar och deras olycksfallsförsäkring verkar bra. (tillåter inte kampsporter, med slag sparkar etc) Har ingen koll själv men det finns folk här som rekomenderar.

http://www3.lansforsakringar.se/Stockholm/Privat/Forsakring/Liv_halsa/Olycksfall/default.htm

Man kan ju säga upp den efteråt kanske.

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
demoniak skrev:
Är det någon som har följt med i diskussionerna och har koll på vad det egentligen är som kommer att gälla angående försäkringsbolag och bandagar.

http://www.freespeed.nu/smc/

kontrollera med ERT bolag, trafikförsäkringen är lagstadgad än så länge och den kan de inte avskriva sig ifrån (inte ens IF men det är inte prövat i rätten ännu...)

//håkan

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
demoniak skrev:

Se lite information här
http://www.freespeed.nu/smc/

Samt så har jag skrivit en tråd om försäkring men lägger även in information här

1. All åkning sker på egen risk som vi tidigare meddelat och står i anmälan. Ni kommer få skriva på ett papper innan körningen.

2. Teckan en olycksfallsförsäkring innan ni kör på banan. Det är för ert egna bästa.

3. Mer information om försäkring och körning på bana kommer i mail till er och Johan FÖK har fått fram information som jag kommer se till att ni då får. Johan är ju en av våra instruktörer där nere.

Har vi tur så räknas inte GR som inhägnat område, vi får se hur det blir och då räknas det troligen som vanlig väg.....kanske Invecklat men det kan ni läsa mer om i mailet som kommer någon gång i andra halvan i maj.

För er som vill träffa mig "live" så finns jag ibland på Din MC och jobbar på lördagar 10-14.(är dock ej där den 15:e då vi har dop av Leja) Kom gärna förbi och säg hej, kolla in butiken och passa på att handla det ni saknar till er själva i utrustning eller till hojen

Nu är det inte lång tid kvar

//Liwa1

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Sweedo skrev:
Liwa!
Jag har söpit bort mailet med infon om körningen.
Kan du skicka det på nytt?

Din lilla slarver :)

Har mailat den till dig nu, boka och längta tills det är dags.

/Liwa1

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
Tänk bara på att, en del försäkringsbolag har en fin klausul när det gäller olycksfallsförsärkingar också(oj va förvånad jag blir?) att den inte gäller förräns 6 månader efter man tecknat den.... åtminstone var det så jag läste mig till hos LF

//Håkan

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...