Mille-R skrev:Nordslingan, alltså den övre halvan på bilden.
Biifer skrev:Ni som åkt banan! Kan man åka där me en 125a? Jamenar om man ska med vill man jue inte ligga o maxxa hela banan! Vill jue heller inte ligga och blocka för andra hojjisar med större motorer.
aRWe skrev:Vilken del av banan kommer det att köras på, för det var väl så att den inte är färdigbygd?
Här är den...Farbror Bosse skrev:Nyss hemkommen från Thailand och kan ej hitta någon info avseende den aktuella reservlistan
V.V.G uppdatera mig
//Matte
Är inte så insatt men, so deltävling 2 i Falkenberg iaf.. (kopierade ifrån vår kalender på www.roh.se) so kanske ska vara sm ? vet ej faktiskt..ecce skrev:Har jag fel eller krockade inte det här med SM ???
ecce skrev:Har jag fel eller krockade inte det här med SM ???
np..Liwa1 skrev:Tack Spirre för hjälpen med länken till reservplats listan åt farbror bosse
Liwa1 skrev:Vet inte. Det är ingen licensklass på Gotland Ring.
Så nog är det roligare att åka ner och köra på Gotland Ring än stå och tittat på andra som kör
Tack Spirre för hjälpen med länken till reservplats listan åt farbror bosse
Dioxin skrev:Liwa1 skrev:Information och anmälan till Gotland Ring med Sporthoj.com och Din MC finns nu tillgänglig från första sidan, klicka på "bannern" !
Är det verkligen fullbokat nu eller?
Kommer det att finnas fler möjligheter under säsongen??
Please HELP!!!
Det är fullbokat just nu men platserna skall vara betalda senast på söndag.
Skriv upp dig på reservlistan http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=34158 för det finns nog en stor chans till att några hoppar av eller inte betalar sin plats.
/Nitrous
hermes skrev:70st betalda till gotland, hur många har liwa1 tänkt att vi ska bli? jag trodde att vi bara skulle bli 60 st, blir det 4st grupper nu?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|