Liwa1
Supermedlem
campar skrev:Liwa> Vet inte om jag missat det i tråden, men hur mycket rabatterat är det egentligen på färjan?
/Niklas
Det är lite olika. Men det är upp till 50% på en del.
All info kommer i mailet
/Liwa1
campar skrev:Liwa> Vet inte om jag missat det i tråden, men hur mycket rabatterat är det egentligen på färjan?
/Niklas
Corbalin skrev:Crap! fullbokat jö!
betald och klar.Liwa1 skrev:Idag kl 17:50 har det skickat email med betalningsinfo och bokningsinfo för färjebiljett till alla som anmält sig.
Har Du inte fått något email med information på måndag 2:a feb ber vi dig kontakta gotlandring@sporthoj.com så ordnar vi problemet.
Trevlig helg,
Liwa1
Liwa1 skrev:Idag kl 17:50 har det skickat email med betalningsinfo och bokningsinfo för färjebiljett till alla som anmält sig.
Har Du inte fått något email med information på måndag 2:a feb ber vi dig kontakta gotlandring@sporthoj.com så ordnar vi problemet.
Trevlig helg,
Liwa1
Hulken skrev:Ringde idag för att boka färjebiljetten men det gick INTE via det nummer som jag fick i mailet från Liwa1.
Man skall tydligen ringa 0498-201235, avdelningen för specialresor, alternativt 0498-201800 som är till växeln.
Dessa nummer kommer man dock bara fram på under vardagar.
Lite kul eller nästan pinsamt var att när telefonisten frågade vem som hade anordnat denna event så hade jag förstås inget annat svar på detta än Liwa1, Liwas riktiga namn har jag ingen aning om (kanske har missat det).
Skall prova förhoppningsvis redan i morgon på ovanstående nummer och se om det fungerar bättre.
mankan skrev:Jag var olydig och väntade inte
Men det fungerade iaf. fint med 0498-201235 så nu är man bokad [/QUOTEt]
Men Mankan då...vara olydig så där
Ingen fara på taket, bra att det funkade grabben och att du är bokad. Det är vi med nu (kom på att även vi måste boka biljetter över) :kocko
Det nummer som gäller ÄR: 0498-201 235.
Beklagar att det nämndes ett annat i mailet och kanske ställt till besvär för er som försökt boka.
Koden är den ni fick i mailet gäller och är bara till för anmälda, därav läggs ej ut här i forumet.
Det finns spännanordning för mc på båda båtarna, men flest platser på stora färjan.
Oreggade mc kommer inte få köra med andra och det är ingen som anmält att dom har oreggad hoj, vilket gör att det inte kommer finnas någon grupp för oreggade hojar. OBS: om någon anmält sig och inte har reggad hoj, maila det till gotlandring@sporthoj.com snarast
Nu längtar jag till bandagen.
spirre skrev:Liwa1, Nitrous; Fick ni tidigare rabatt från Oskarshamn ???
Den enda turen den dagen är framme i Visby kl 24 ;(
Åker själv över på onsdagen, tänkte på dom andra som får stressa & knappt ngn vila ;(
JohanFÖK skrev:Vad gäller på inhägnat tävlingsområde:
2004-01-31
Trafikförsäkringen gäller för
LF, Bilsport & MC, Trygg-Hansa, Folksam, SalusAnsvar och Tennant.
INTE för IF försäkrade motorcyklar. Vilket innebär att alla som kör en motorcykel försäkrad i if inte har någon ersättning vid personskada.
/ Johan Hellström
SMC, FÖK
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024