Jag är inget fan av frölunda men jag kan säga som så att jag hoppas verkligen de spöar sk**en ur värmlänningarna och plockar hem pokalen. För slår man ut Djurgården (det enda hockeylaget i sverige) så är man inte ens värda en jumbo i allsvenskan
Goodstuff skrev:Bäst av sju.
Känns bra att ni Götelaborgare börjar ta ut guldmedaljerna redan nu.
Bj skrev:För det hade ju ALDRIG färjestadsanhängarna gjort
Goodstuff skrev:Många hade säkert gjort det men inte jag, realist/pessimist av naturen.
Ankan skrev:Inte för att strö salt i såren, men var inte tipset 4-2 till FBK?? Det håller ju fortfarande även om det blir tufft för kaffegökarna.
Nu skall vi alla vara optimistiska, tro på den slutliga segern och vara glada!
Goodstuff skrev:Om man har pratat om de två första matcherna som nyckelmatcher så är det ju ingenting mot vad matchen imorgon kommer vara. FBK-vinst där och sedan en heroisk utjämning i Scandinavium och till och med Conny kan börja darra på manchetten. Kanske inte så troligt i dagsläget eftersom Frölunda gör de små sakerna lite bättre och exaktare och Uffe Söderström är helt under isen men ändå fullt möjligt.
Det blir inte fyra raka i varje fall.
Ankan skrev:ÄVen om jag tror att det ordnar sig för VF i slutänden, skall det nog till ett smärre under om Indianerna skall vinna i Karlstad imorron. Men det gör ju det hela bara mer spännande. Och spännande vill vi ju att det skall vara.
Edit: Är lite avis på dig som får se härligheten live.
Goodstuff skrev:Det ska bli kul med hockey live igen, fördelen med FBKs säsongbiljetter är ju att slutspel ingår, då det är mycket värre att se det på tv!
Goodstuff skrev:Nu var det inte pga domaren som FBK förlorade utan på grund av ett vassare VF och ett skitmål som Carnbäck inte skulle sätta igen även om han fick hundra chanser på sig.
Thundercat skrev:Frölunda borde fått straff när Kahnberg revs ner... [/B]
Thundercat skrev:[B
Frölunda borde fått straff när Kahnberg revs ner... [/B]
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari