Fuelmedia DVD nu med utskick

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
M:et skrev:
Disskution i batsun! Det låter intressan, måste jag kolla in :D
Tar man med sig egen grogg eller :fyllisar

Det vet du väl!!!! Eller har du stygg minneslucka kanske.... :rofl :fyllisar
Kinky-M:et.... ska vi spanka i år oxå??? :whip :kocko
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Kongo skrev:
(Och bastun på Gotland kommer nog inte BARA att innefatta cola och terapisamtal... :rolleyes: , Du har ju varit med förr, bildbevis bifogas när du hittat din kille som du hånglade med i bastun... :rofl ..)

:rofl många konstiga bilder blev det från förra året... :gnissla :kocko :hihi
 

KTM DAVVE

Mmmmm Hojjar..:)
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Gävle
Hoj
KTMx2+R1
Gubbar...

Kongo skrev:
Hahahaha! Kul att du ÄNTIGEN hittat hit davve! När du skriver inlägg så har du ju en hel hop med"gubbar som rör sig"(smilies) på högra sidan, klickar du sen på[more] nere i vänstra hörnet i samma ruta får du fler! bara att klicka på så får du in dom i texten!!! :yoparty

(Och bastun på Gotland kommer nog inte BARA att innefatta cola och terapisamtal... :rolleyes: , Du har ju varit med förr, bildbevis bifogas när du hittat din kille som du hånglade med i bastun... :rofl ..)
Va fan! Jag har inga gubbar som rör sig till höger. Bara tråkgubbar som sitter still under fönstret jag skriver i...((HAHAHAHA)) Ja d e inte lätt att hålla rätt på alla gubbjävlar!

Men Gotland m bastubira, Kallesladdar o M:et dyng i bastun ser jag fram emot!!!!!
 

Söder

Köra på 2 hjul, varför?!
Gick med
28 Aug 2003
Ort
Nånstans....
Hoj
R1 -02 **SÅLD** Suzuki GSR 600 -07
För alla er som inte visste det så kan jag tala
om att tidningen BIKE gav filmen riktig bra betyg!!!
Bra film killar!!!! :tummenupp
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
KickAss_Prod´s skrev:
Filmen finns nu ute på ODC o tanka!!

Peace mothersuckers!!
Ta bort filmen från ODC, det är svinigt att sno andras jobb och dela ut det gratis, vet du hur mycket jobb som grabbarna har lagt ner på detta, ni som är osolidariska nog att tanka hem den bör iaf skicka Fuelmedia boyzen en slant för allt jobb dom har lagt ner.
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
GSXR1100R skrev:
Ta bort filmen från ODC, det är svinigt att sno andras jobb och dela ut det gratis, vet du hur mycket jobb som grabbarna har lagt ner på detta, ni som är osolidariska nog att tanka hem den bör iaf skicka Fuelmedia boyzen en slant för allt jobb dom har lagt ner.

(Jag har köpt filmen...)

Av ren nyfikenhet sökte jag runt lite på några svenska stora hubar, inkl sporthojs och zatzys, hittade ingenting.

//@
 

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
d1ce skrev:
(Jag har köpt filmen...)

Av ren nyfikenhet sökte jag runt lite på några svenska stora hubar, inkl sporthojs och zatzys, hittade ingenting.

//@

Jodå den finns visst på sporthoj-hubben.
 

oXydex

Rookie
Gick med
15 Jan 2004
Ort
Björkeberg
Hoj
DR 650 RSE
motardnisse skrev:
Men kicka de som share filmen då?

Why?

Jag är helt klart på Rajvis spår. Sen vill jag inte för den sakens skull bli kallad fet byfåne och bögjävel för det men han har helt rätt i att den jävla dubbelmoral som finns på forumet är rutten.

Stäng ner hela DC-servern isf. Kicka folk bara för att de skulle dela ut en film som kommer från just ett gött gäng från Gävle känns patetiskt. Kicka alla som delar ut musik som de stjäl från hela musikindustrin isf.

De som är med i leken får nog allt leken tåla när det gäller release av film / musik och dyl.

/oXydex

PS. Stor eloge till de som klippt ihop filmen och medverkat. Grymt bra rulle :tummenupp :tummenupp :tummenupp DS.

Och förresten NEJ jag köpte den inte. Jag har den fint på hårddisken i DVD-R format och det skäms jag inte över. God bless internet
 

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
Personligen skiter jag i vilket, för jag vet att det är omöjligt att hålla den från DC om folk är intresserade, men Mr_Eddie har lagt ner mest jobb på det här och jag förstår att det känns förjävligt om folk man kanske har träffat och kommer å träffar är så snikna så dom ska spara in några kronor. Men nu vet man ju vilka man ska hjälpa om dom står i dikeskanten med trasig kedja, punka eller va det nu kan va... och vilka man ska lägga ett rökmoln i näsan på :FU
 

Mr_Eddie

Jag har oxå kört...
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
Cresent
oXydex skrev:
Why?

Jag är helt klart på Rajvis spår. Sen vill jag inte för den sakens skull bli kallad fet byfåne och bögjävel för det men han har helt rätt i att den jävla dubbelmoral som finns på forumet är rutten.

Stäng ner hela DC-servern isf. Kicka folk bara för att de skulle dela ut en film som kommer från just ett gött gäng från Gävle känns patetiskt. Kicka alla som delar ut musik som de stjäl från hela musikindustrin isf.

De som är med i leken får nog allt leken tåla när det gäller release av film / musik och dyl.

/oXydex

PS. Stor eloge till de som klippt ihop filmen och medverkat. Grymt bra rulle :tummenupp :tummenupp :tummenupp DS.

Och förresten NEJ jag köpte den inte. Jag har den fint på hårddisken i DVD-R format och det skäms jag inte över. God bless internet


Dubbelmoral? Ja, kanske... men vafan! Som jag sa tidigare, jämnföra oss med tex Warner eller nått annat stort filmbolag som drar in miljoner $$$ och lilla oss som kanske får nog över för att kunna göra en kul releasfest dit alla får komma eller nån fest när alla filmer är sålda tycker jag personligen är en jävla skillnad, personligen så skulle jag aldrig tanka en rulle som nått gäng här i från sverige/sporthoj har gjort om dom sålde den... tycker det är jävligt lågt... FUCKFACE!! :finger
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Rigge skrev:
Jag tänker inte hjälpa folk att hitta den, nån hejd får det vara.

Förstår jag...

Jag måste iaf vara riktigt usel, sökt på allt och det mesta, hittar fortfarande inget! :)

//@
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top