Rally_KAlle
kör så det ryker!
d1ce skrev:Är det någon som kan avslöjja vilket McDonalds som blir snöbollstrackaserat? Tycker nämligen att det verkar oroväckande likt ett jag besöker ofta...
//@
Ludvika !
d1ce skrev:Är det någon som kan avslöjja vilket McDonalds som blir snöbollstrackaserat? Tycker nämligen att det verkar oroväckande likt ett jag besöker ofta...
//@
M:et skrev:Disskution i batsun! Det låter intressan, måste jag kolla in
Tar man med sig egen grogg eller
Kongo skrev:(Och bastun på Gotland kommer nog inte BARA att innefatta cola och terapisamtal... , Du har ju varit med förr, bildbevis bifogas när du hittat din kille som du hånglade med i bastun... ..)
Va fan! Jag har inga gubbar som rör sig till höger. Bara tråkgubbar som sitter still under fönstret jag skriver i...((HAHAHAHA)) Ja d e inte lätt att hålla rätt på alla gubbjävlar!Kongo skrev:Hahahaha! Kul att du ÄNTIGEN hittat hit davve! När du skriver inlägg så har du ju en hel hop med"gubbar som rör sig"(smilies) på högra sidan, klickar du sen på[more] nere i vänstra hörnet i samma ruta får du fler! bara att klicka på så får du in dom i texten!!!
(Och bastun på Gotland kommer nog inte BARA att innefatta cola och terapisamtal... , Du har ju varit med förr, bildbevis bifogas när du hittat din kille som du hånglade med i bastun... ..)
KickAss_Prod´s skrev:Filmen finns nu ute på ODC o tanka!!
Peace mothersuckers!!
Ta bort filmen från ODC, det är svinigt att sno andras jobb och dela ut det gratis, vet du hur mycket jobb som grabbarna har lagt ner på detta, ni som är osolidariska nog att tanka hem den bör iaf skicka Fuelmedia boyzen en slant för allt jobb dom har lagt ner.KickAss_Prod´s skrev:Filmen finns nu ute på ODC o tanka!!
Peace mothersuckers!!
GSXR1100R skrev:Ta bort filmen från ODC, det är svinigt att sno andras jobb och dela ut det gratis, vet du hur mycket jobb som grabbarna har lagt ner på detta, ni som är osolidariska nog att tanka hem den bör iaf skicka Fuelmedia boyzen en slant för allt jobb dom har lagt ner.
d1ce skrev:(Jag har köpt filmen...)
Av ren nyfikenhet sökte jag runt lite på några svenska stora hubar, inkl sporthojs och zatzys, hittade ingenting.
//@
motardnisse skrev:Men kicka de som share filmen då?
Mr_Eddie skrev:
Rigge skrev:Jodå den finns visst på sporthoj-hubben.
d1ce skrev:Jasså, vad är filstorleken på den?
//@
oXydex skrev:Why?
Jag är helt klart på Rajvis spår. Sen vill jag inte för den sakens skull bli kallad fet byfåne och bögjävel för det men han har helt rätt i att den jävla dubbelmoral som finns på forumet är rutten.
Stäng ner hela DC-servern isf. Kicka folk bara för att de skulle dela ut en film som kommer från just ett gött gäng från Gävle känns patetiskt. Kicka alla som delar ut musik som de stjäl från hela musikindustrin isf.
De som är med i leken får nog allt leken tåla när det gäller release av film / musik och dyl.
/oXydex
PS. Stor eloge till de som klippt ihop filmen och medverkat. Grymt bra rulle DS.
Och förresten NEJ jag köpte den inte. Jag har den fint på hårddisken i DVD-R format och det skäms jag inte över. God bless internet
Rigge skrev:Jag tänker inte hjälpa folk att hitta den, nån hejd får det vara.
d1ce skrev:Förstår jag...
Jag måste iaf vara riktigt usel, sökt på allt och det mesta, hittar fortfarande inget!
//@
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |