Ful, fulare, fulast?

Som lite av ett proffs (om jag får säga det själv...) så är den skitsnygg!
Vill du se ful dekor på GP-hoj behöver du bara kolla in Campetella-apriliorna. Mattsvart med neonrosa och neongult.

Värre än sprayburkad med biltemastrajps!

320870_73414.jpg

Teddy skrev:
Senast idag såg jag en bild i tidnignen Metro av någon trendig Infinite-Mass-invandrarkille som satt kaxigt tillbakalutad i en stol och på väggen bakom honom hängde porträtt av medlemmarna i Kraftwerk.
Passa dig för Infinite Mass grabbarna! Amir som brukar sjunga gaddade sig samtidigt som mig och han svimmade :rofl

En "fabrikare" kan visst vara ful! :fatta!

Snygg, snyggare, aprilia!! :tummenupp

Den blå färgen påminner mig lite om att Mild Seven sponsrade nån Honda och den va i nån sån blå färg (Melandri eller Ueda i 125?)

Kan nästan tro att höstens Italienska roadracingdesignmode går åt tvättmedel-tvål inspirerat? :)

Chris Ash skrev:
Sen när blev detta en forumdel för folk med gathojar :confused:
Tror du har missuppfattat vad Racingforumet är till för! :rolleyes:
Det är tänkt att man ska diskutera racing och för det behöver man inte äga en egen banhoj :banana

Vad var det för fel på den vita Aprilia-lacken? Jag kommer inte att svimma av hänförelse längre. Jag kommer att svimma av äckel.

Chris Ash skrev:
Sen när blev detta en forumdel för folk med gathojar :confused:
Så man måste ha en banhoj för att diskutera racing eller ens ha racingintresse?
Schysst inställning.:va Jag citerar forumförklaringen...
"SM, SO, ERF! Diskutera Svenska Roadracingscenen här! "

CorbenDallas skrev:

Sluta gråta nu! Det var väl ändå du som började?

Jag citerar: "Kan inte ni talibaner röja i er egen forumdel?"

CorbenDallas skrev:
Sluta gnäll, du har ju en banhoj :tungan

Axxexs skrev:
Den blå färgen påminner mig lite om att Mild Seven sponsrade nån Honda och den va i nån sån blå färg (Melandri eller Ueda i 125?)

Melandri hade playlife-spons i 125 med den där blåa färgen. Ukawa hade en blå/vit NSR250 också.

För övrigt ska man inte underskatta betydelsen av en snygg hoj. Det håller mig flytande ekonomiskt, om inte annat. ;)

Mattias skrev:
Vill du se ful dekor på GP-hoj behöver du bara kolla in Campetella-apriliorna. Mattsvart med neonrosa och neongult.
Den är ju skitsnygg, den med. Fast vem bryr sig om utseendet på en rejshoj å andra sidan?

Chris Ash skrev:
Visserligen fel av Corben men en vänligare inställning från dig vore inte helt fel :)

Victor skrev:
En snabb titt på din profil förklarar saken. Du är född 1980 och har således missat minst halva 80-talet. Jag som är född 1971 började köpa skivor i slutet av 70-talet då grupper som Kraftwerk redan var etablerad. Gary Numan dök upp under de sista åren på 70-talet och blev tyvärr ganska omgående kult och därmed förselgades hans öde som nichartist inom synthpopen. Inom dessa kretsar var han däremot stor och betrakad som föregågnare för och deltagare av huvudfåran inom synthmusiken. Han förblev riktig stor under 80-talens första år innan band som Depeche Mode, Duran Duran och Thopson Twins tog över den breda scenen för synthpop. Numan är alltjämt betraktad som pionjär inom synthpopen och var tidigt ute med att med elektronikens hjälp ta fram nya ljud. Föutom ljudet har han intressanta texter, kunde leverara hits och samarbetade med andra artister. Han är aktiv än idag. Jag har det senaste året hört en ramake av och hört två artister sampla hans "Are Friends Electric".

Man behöver inte lägga några estetiska värderingar i hur den ser ut för att konstatera att den har ett utseende som de allra flesta kommer uppfatta som:

• Fräscht
• Ungdomligt
• Friskt
• Lätt
• Positivt
• Modernt

Personligen gillar jag starka färger och tycker att den här kombinationen och designen är fullständigt klockren. Kul att Aprila har smått konstnärliga ambitioner när de färgsätter sina racers till skillnad från övriga team som verkar ganska okänsliga för hur färger samverkar.

Bifogat

• foto_mag_head_758_1102084972.jpg
    foto_mag_head_758_1102084972.jpg
    42 KB · Visningar: 62
Chris Ash skrev:

Nae, det var faktiskt Teddy som började från sitt bönetorn om att en fabriksräser inte kan vara ful. Du var inte sen att hänga på. Att ni Talibaner[tm] inte får tycka och säga annat pga er religion betyder ju inte att vi andra utan skygglappar inte kan få det. :tungan

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back