CorbenDallas
Memento te mortalem esse!
Men hallå, vad gör du här, du har ju ingen rejshoj... Hallåååååå...sandstream skrev:Visserligen fel av Corben men en vänligare inställning från dig vore inte helt fel![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men hallå, vad gör du här, du har ju ingen rejshoj... Hallåååååå...sandstream skrev:Visserligen fel av Corben men en vänligare inställning från dig vore inte helt fel![]()
Collt liksom, helt plötsligt är man inte en tvåtaktstaliban utan en racertaliban. Det ser jag som en ganska fin utmärkelse. Typ, rennsport. Tack!CorbenDallas skrev:...Teddy som började...en fabriksräser inte kan vara ful...
Teddy skrev:En sak som jag tycker är intressant är att Aprilia behållit den yttre designen mer eller mindre oförändrad sedan 1997 (eller när var det? Mattias hjälp mig!). Den känns fortfarande lika tidsenlig nu som då. Samma svepande linjer. Siluetten är slående lik gatversionen RS250.
Jörgen Player Special skrev:Man kan i princip lacka en aprilia hursomhelst, den kommer ändå vara snyggare än majoriteten i VM, EM, SM och i alla världens race!![]()
/Julbocken
Jag måste ha kommit felCorbenDallas skrev:Men hallå, vad gör du här, du har ju ingen rejshoj... Hallåååååå...![]()
![]()
Skönt att man inte är ensam gubbe bland 80-talisterna, generationen som kan allt om allt. Tror de missade hela 80-taletTeddy skrev:En snabb titt på din profil förklarar saken. Du är född 1980 och har således missat minst halva 80-talet. Jag som är född 1971 började köpa skivor i slutet av 70-talet då grupper som Kraftwerk redan var etablerad.
Nyteknik skrev:Bakdelen på era RS 250 är för kort. Hade den varit ca 10 cm längre och lite spetsigare bakåt hade den inte sett så barnslig ut. Men idén är bra.
Jörgen Player Special skrev:Snacka skit! Den är snyggare än baken på Marylin Manson.
/JPS
Teddy skrev:VA! Det där hörde jag inte. Vad gör du på ett racingforum förresten? Om du tänder på R1'or med miniregskyltar och gillar att montera undertrays så finns det ett forum på det. Att på detta forum säga att en fabrikar är ful är det samma som att svära i kyrkan. Den är läcker, pungt!
Nyteknik skrev:Det håller jag med om.
![]()
![]()
Kolla gärna vilket forum du klampar in i.TurboJugend skrev:Jag säger vad jag vill. Jag kollade bara på dom senast skrivna trådarna. Kollar inte vilket forum det är i.
Nr:18 skrev:Kolla gärna vilket forum du klampar in i.![]()
Kan vara trevligt att känna dom man trampar på tårna.
Det är ingen som tar illa upp för att gatåkare skriver här inne, men om man sticker ut hakan får man vara beredd på lite box-på-läppenTurboJugend skrev:Ja, hade jag vetat att nån skulle ta mitt uttalande personligt och börja gråta så hade jag ju naturligtvis inte sagt nånting. Jag är inte ute efter att såra nån. Det kanske borde sättas upp en sticky i racingforumet att vi tråkiga gatåkare inte får skriva bland dom häftiga racekillarna.
Goodstuff skrev:En racermotorcykel kan per definition inte vara ful, den kan vara gräsligt lackerad, vanskött, misshandlad och kantstött. Men aldrig ful. Skönheten ligger i ändamålet och formen som följd av fordonets funktion. En motorcykel där tekniker har svettats timmar för att komma fram till hur de ska bygga den snabbaste hojen enligt de givna ramarna får en inre skönhet som sträcker sig bortom formen. DET blir aldrig fult.
Goodstuff skrev:En racermotorcykel kan per definition inte vara ful, den kan vara gräsligt lackerad, vanskött, misshandlad och kantstött. Men aldrig ful. Skönheten ligger i ändamålet och formen som följd av fordonets funktion. En motorcykel där tekniker har svettats timmar för att komma fram till hur de ska bygga den snabbaste hojen enligt de givna ramarna får en inre skönhet som sträcker sig bortom formen. DET blir aldrig fult.
Bla, bla, bla, bla....Goodstuff skrev:En racermotorcykel kan per definition inte vara ful, den kan vara gräsligt lackerad, vanskött, misshandlad och kantstött. Men aldrig ful. Skönheten ligger i ändamålet och formen som följd av fordonets funktion. En motorcykel där tekniker har svettats timmar för att komma fram till hur de ska bygga den snabbaste hojen enligt de givna ramarna får en inre skönhet som sträcker sig bortom formen. DET blir aldrig fult.
Det ska vi komma ihåg om nån av er "riktiga hojåkare" kommer fel på SHNr:18 skrev:Det är ingen som tar illa upp för att gatåkare skriver här inne, men om man sticker ut hakan får man vara beredd på lite box-på-läppen![]()
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning