Hon? Att alla går på det här tråden som madam fist har skapat.Mekkras skrev:2500535HAHAHA!!
Trådskaparen kröp tillbaka under stenen i skogen hon kom ifrån!
Fråga istället vart Roller är
Hon? Att alla går på det här tråden som madam fist har skapat.Mekkras skrev:2500535HAHAHA!!
Trådskaparen kröp tillbaka under stenen i skogen hon kom ifrån!
snickaren skrev:2503048Börjar att bli väldigt låg nivå på detta forum, men det är ju som vissa säger den sista idioten är ju inte född än
Kawakex skrev:2505654Tack det var snällt sagt, jag har haft sån megaotur med killar. Ändå har jag verkligen försökt satsa allt varje gång, min senaste kille bjöd jag på fotbollsvm i berlin, jag betalade allt, berättade inte vart vi skulle förrens vi kommit 2 mil på motorvägen vi var borta 4 dagar jag hade tagit ledigt åt honom på jobbet. Han fick ett paket på vägen ner med en fotbollströja, en fotboll och två biljetter till sverige paraguay. Ett halvår innan dess bjöd jag han på monsterjam i globen. Varför har jag sån osis? Snyft
Ja men sån är man ju inte i början, det var först när vi blev sambos, är ju så lätt att bli utnyttjad annars.Macaper skrev:2505725Kanske ska satsa lite mindre i början och ställa lite krav. Bra förhållande är ju ett givande och tagande, från båda parter, så om du är så givmild och grymt generös så kanske du har dragit till dig snyltarna hellre än den stora kärleken
Vad ska man säga, ge inte upp, finns en kärlek för alla, gäller bara att härda ut om den är sen och varje misslyckat förhållande är om inte annat än lärdom mot nästa
Hmmm, kanske inte lät så logiskt, hemfreud är inte min grej.
Hej hopp, dags att sätta sig på hojen och åka hem från jobbet! Hmmm, kanske ut och dricka lite vin idag...
Du verkar ha huvudet på skaft och koll på vad saker o ting går ut på..Kawakex skrev:2505611Jag dumpade nöten på en gång, för han var sån jämt. Tror han var gay egentligen, han var inte så intresserad av mig.
tack, ja man är ju inte trög som mattias här på forumet vill påstå.Maffan skrev:2505796Du verkar ha huvudet på skaft och koll på vad saker o ting går ut på..
Killen måste ha varit homo,, hmm
Kawakex skrev:2505814tack, ja man är ju inte trög som mattias här på forumet vill påstå.
Du har nog haft otur med killar, men du verkar ju kunna välja vilken som helst här, så man kan väl kanske säga att skaffa hoj var bland dom bättre sakerna du har gjort.Kawakex skrev:2505814tack, ja man är ju inte trög som mattias här på forumet vill påstå.
Kom inte här med kloka sanningar.. Jag raggar juRicken skrev:2505850Du har nog haft otur med killar, men du verkar ju kunna välja vilken som helst här, så man kan väl kanske säga att skaffa hoj var bland dom bättre sakerna du har gjort.
Din tid kommer oxå...
Tror du verkligen jag kan det? Vill ju bara ha en snäll kille. Har precis brutit upp med min sambo och håller på att flytta ut. varför denna otur?Ricken skrev:2505850Du har nog haft otur med killar, men du verkar ju kunna välja vilken som helst här, så man kan väl kanske säga att skaffa hoj var bland dom bättre sakerna du har gjort.
Din tid kommer oxå...
Det verkar som om du kan det, se till o skaffa ett eget ställe, och sen väntar länge innan du blir sambo igen.Kawakex skrev:2505923Tror du verkligen jag kan det? Vill ju bara ha en snäll kille. Har precis brutit upp med min sambo och håller på att flytta ut. varför denna otur?
Fan,, den killen hette inte Maria? För annars så borde dom träffa varandra...Kawakex skrev:2505654Tack det var snällt sagt, jag har haft sån megaotur med killar. Ändå har jag verkligen försökt satsa allt varje gång, min senaste kille bjöd jag på fotbollsvm i berlin, jag betalade allt, berättade inte vart vi skulle förrens vi kommit 2 mil på motorvägen vi var borta 4 dagar jag hade tagit ledigt åt honom på jobbet. Han fick ett paket på vägen ner med en fotbollströja, en fotboll och två biljetter till sverige paraguay. Ett halvår innan dess bjöd jag han på monsterjam i globen. Varför har jag sån osis? Snyft
Jag skulle aldrig greja o ha en tjej som kräver att man ska bjuda på allt hit o dit.Maffan skrev:2505945Fan,, den killen hette inte Maria? För annars så borde dom träffa varandra...
Har räknat ut att det är billigare med tre hojar med helförsäkring än flickvän.. Vi ska kanske presentera våra X för varandra..
prankster_76 skrev:2505957Ja jävlar i min lilla låda.... Vad ska man säga? Jag tror first woman lyckades med att dra igång halva sporthoj, vilket förmodligen var vad hon ville. I vilket fall som helst är det alltid kul att se personer som bryr sig och som inte dömer andra, tänker då främst på ljunghusen m.fl Tror också (eller rättare sagt vill tro) att first woman provocerar mest för skoj skull, hon (han) har tråkigt och vill ha lite reaktioner. Om det skulle visa sig att hon menar allvar med sina inlägg så må det ju stå för henne. Det minsta hon kan göra om så är fallet är ju att framstå med bild själv. (Ja menar med alla dessa klassiker...wow vi snackar ju säkert da bomb hehe) Nåväl det är ju alltid trevligt när någon lyckas få en att reagera.
Elgasen skrev:2500303Jag är fet, du är ful och gammal, jag kan banta.
Jag var sambo i ca 6år,, delade på allt... ALLT MITT...Ricken skrev:2505961Jag skulle aldrig greja o ha en tjej som kräver att man ska bjuda på allt hit o dit.
Jag bodde i 6 år med tjej, vi delade på nästan allt, klart att man bjuder om man ska ut o käka, men hon bjöd tillbaka nästan lika mycket, (inte i sexuella tjänster ) Och vi hade det ganska bra, tills typ nu..
Men, man är väl tillsammans på lika villkor? Hoppas jag iallafall.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|