Fult med fett!

Status
Ej öppen för fler svar.

BMW R90s

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2003
Ort
Linköping
Hoj
BMW 1200GS
Mekkras skrev:
2500535 HAHAHA!!

Trådskaparen kröp tillbaka under stenen i skogen hon kom ifrån! :tummenupp
Hon? Att alla går på det här tråden som madam fist har skapat.
Fråga istället vart Roller är:mad:
 

Kimmerien

Son Of A Gun
Gick med
8 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
R1 -00
snickaren skrev:
2503048 Börjar att bli väldigt låg nivå på detta forum, men det är ju som vissa säger den sista idioten är ju inte född än :mad:


Mmm, håller med. Varför hetsa upp sig i onödan?

Har mycket svårt att tänka mig att det verkligen finns en FW vars intresse är självbefläckelse. Läs några andra inlägg av "henne".

Tippar personligen på att någon man skapat sig ett smurfkonto för att provocera lite...


edit- och jag som skrutit med att jag inte håller på med felstavningar...:rodnar
 
Last edited:

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Ort
Luleå
Hoj
Sååld
men allvarligt talat med en ny höger alians tycker ni inte att fläskhögarna borde börja betala för att dom är feta? Tänk vad dom kostar samhället i form av sjuk kostnader, Eller varför inte införa "fatcamp" läger dit man blir skickad om man är för fet? Tvångsbantning:tummenupp
 

Macaper

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2006
Ort
Göteborg
Hoj
kastrerad
Kawakex skrev:
2505654 Tack det var snällt sagt, jag har haft sån megaotur med killar. Ändå har jag verkligen försökt satsa allt varje gång, min senaste kille bjöd jag på fotbollsvm i berlin, jag betalade allt, berättade inte vart vi skulle förrens vi kommit 2 mil på motorvägen vi var borta 4 dagar jag hade tagit ledigt åt honom på jobbet. Han fick ett paket på vägen ner med en fotbollströja, en fotboll och två biljetter till sverige paraguay. Ett halvår innan dess bjöd jag han på monsterjam i globen. Varför har jag sån osis? Snyft

Kanske ska satsa lite mindre i början och ställa lite krav. Bra förhållande är ju ett givande och tagande, från båda parter, så om du är så givmild och grymt generös så kanske du har dragit till dig snyltarna hellre än den stora kärleken :)

Vad ska man säga, ge inte upp, finns en kärlek för alla, gäller bara att härda ut om den är sen och varje misslyckat förhållande är om inte annat än lärdom mot nästa

Hmmm, kanske inte lät så logiskt, hemfreud är inte min grej.


Hej hopp, dags att sätta sig på hojen och åka hem från jobbet! Hmmm, kanske ut och dricka lite vin idag...
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
Macaper skrev:
2505725 Kanske ska satsa lite mindre i början och ställa lite krav. Bra förhållande är ju ett givande och tagande, från båda parter, så om du är så givmild och grymt generös så kanske du har dragit till dig snyltarna hellre än den stora kärleken :)

Vad ska man säga, ge inte upp, finns en kärlek för alla, gäller bara att härda ut om den är sen och varje misslyckat förhållande är om inte annat än lärdom mot nästa

Hmmm, kanske inte lät så logiskt, hemfreud är inte min grej.


Hej hopp, dags att sätta sig på hojen och åka hem från jobbet! Hmmm, kanske ut och dricka lite vin idag...
Ja men sån är man ju inte i början, det var först när vi blev sambos, är ju så lätt att bli utnyttjad annars.:)
 

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Ort
****
Hoj
****
Kawakex skrev:
2505611 Jag dumpade nöten på en gång, för han var sån jämt. Tror han var gay egentligen, han var inte så intresserad av mig.:)
Du verkar ha huvudet på skaft och koll på vad saker o ting går ut på.. :tummenupp

Killen måste ha varit homo,, hmm:va
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
Maffan skrev:
2505796 Du verkar ha huvudet på skaft och koll på vad saker o ting går ut på.. :tummenupp

Killen måste ha varit homo,, hmm:va
tack, ja man är ju inte trög som mattias här på forumet vill påstå.:)
 

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Ort
****
Hoj
****
Kawakex skrev:
2505814 tack, ja man är ju inte trög som mattias här på forumet vill påstå.:)

Stackaren e kanske vilsen,,, sett dina inlägg i andra trådar... Du verkar som sagt smart.. :tummenupp

Tar du med dina Halmstadspolare och kommer på festen?
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Kawakex skrev:
2505814 tack, ja man är ju inte trög som mattias här på forumet vill påstå.:)
Du har nog haft otur med killar, men du verkar ju kunna välja vilken som helst här, så man kan väl kanske säga att skaffa hoj var bland dom bättre sakerna du har gjort. :)

Din tid kommer oxå...
 

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Ort
****
Hoj
****
Ricken skrev:
2505850 Du har nog haft otur med killar, men du verkar ju kunna välja vilken som helst här, så man kan väl kanske säga att skaffa hoj var bland dom bättre sakerna du har gjort. :)

Din tid kommer oxå...
Kom inte här med kloka sanningar.. Jag raggar ju :D :D


Nä, de e sant...

Tjejer överlag väljer ofta killen efter utseendet och en posterboy som är mer rädd om sin solbränna än sin tjej...

Kul att vissa kommer till insikt... :tummenupp
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
Ricken skrev:
2505850 Du har nog haft otur med killar, men du verkar ju kunna välja vilken som helst här, så man kan väl kanske säga att skaffa hoj var bland dom bättre sakerna du har gjort. :)

Din tid kommer oxå...
Tror du verkligen jag kan det? Vill ju bara ha en snäll kille. Har precis brutit upp med min sambo och håller på att flytta ut. varför denna otur?:confused:
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Kawakex skrev:
2505923 Tror du verkligen jag kan det? Vill ju bara ha en snäll kille. Har precis brutit upp med min sambo och håller på att flytta ut. varför denna otur?:confused:
Det verkar som om du kan det, se till o skaffa ett eget ställe, och sen väntar länge innan du blir sambo igen.

Så att du verkligen vet vad killen går för.

Ta inte Mattias bara, han verkar inte så snäll :)
 

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Ort
****
Hoj
****
Kawakex skrev:
2505654 Tack det var snällt sagt, jag har haft sån megaotur med killar. Ändå har jag verkligen försökt satsa allt varje gång, min senaste kille bjöd jag på fotbollsvm i berlin, jag betalade allt, berättade inte vart vi skulle förrens vi kommit 2 mil på motorvägen vi var borta 4 dagar jag hade tagit ledigt åt honom på jobbet. Han fick ett paket på vägen ner med en fotbollströja, en fotboll och två biljetter till sverige paraguay. Ett halvår innan dess bjöd jag han på monsterjam i globen. Varför har jag sån osis? Snyft
Fan,, den killen hette inte Maria? För annars så borde dom träffa varandra... :D

Har räknat ut att det är billigare med tre hojar med helförsäkring än flickvän.. Vi ska kanske presentera våra X för varandra.. :D :D
 

prankster_76

Den som väntar....
Gick med
19 Jul 2006
Ort
Luleå
Hoj
Såld...
Ja jävlar i min lilla låda.... Vad ska man säga? Jag tror first woman lyckades med att dra igång halva sporthoj, vilket förmodligen var vad hon ville. I vilket fall som helst är det alltid kul att se personer som bryr sig och som inte dömer andra, tänker då främst på ljunghusen m.fl Tror också (eller rättare sagt vill tro) att first woman provocerar mest för skoj skull, hon (han) har tråkigt och vill ha lite reaktioner. Om det skulle visa sig att hon menar allvar med sina inlägg så må det ju stå för henne. Det minsta hon kan göra om så är fallet är ju att framstå med bild själv. (Ja menar med alla dessa klassiker...wow vi snackar ju säkert da bomb hehe) Nåväl det är ju alltid trevligt när någon lyckas få en att reagera.
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Maffan skrev:
2505945 Fan,, den killen hette inte Maria? För annars så borde dom träffa varandra... :D

Har räknat ut att det är billigare med tre hojar med helförsäkring än flickvän.. Vi ska kanske presentera våra X för varandra.. :D :D
Jag skulle aldrig greja o ha en tjej som kräver att man ska bjuda på allt hit o dit.

Jag bodde i 6 år med tjej, vi delade på nästan allt, klart att man bjuder om man ska ut o käka, men hon bjöd tillbaka nästan lika mycket, (inte i sexuella tjänster :)) Och vi hade det ganska bra, tills typ nu..

Men, man är väl tillsammans på lika villkor? Hoppas jag iallafall.
 

frollo

Medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Oxelösund
Hoj
Yamha R1-08
:tummenupp Ligger nog mkt sanning i det du säger. Men vad hände med att läsa en bok eller måla med lite färger istället för att göra bort sig totalt på SH.
Men men det kanske är så hon jobbar..
Alla gör det dom är bäst på så att säga.

//Mange
prankster_76 skrev:
2505957 Ja jävlar i min lilla låda.... Vad ska man säga? Jag tror first woman lyckades med att dra igång halva sporthoj, vilket förmodligen var vad hon ville. I vilket fall som helst är det alltid kul att se personer som bryr sig och som inte dömer andra, tänker då främst på ljunghusen m.fl Tror också (eller rättare sagt vill tro) att first woman provocerar mest för skoj skull, hon (han) har tråkigt och vill ha lite reaktioner. Om det skulle visa sig att hon menar allvar med sina inlägg så må det ju stå för henne. Det minsta hon kan göra om så är fallet är ju att framstå med bild själv. (Ja menar med alla dessa klassiker...wow vi snackar ju säkert da bomb hehe) Nåväl det är ju alltid trevligt när någon lyckas få en att reagera.
 

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Ort
****
Hoj
****
Ricken skrev:
2505961 Jag skulle aldrig greja o ha en tjej som kräver att man ska bjuda på allt hit o dit.

Jag bodde i 6 år med tjej, vi delade på nästan allt, klart att man bjuder om man ska ut o käka, men hon bjöd tillbaka nästan lika mycket, (inte i sexuella tjänster :)) Och vi hade det ganska bra, tills typ nu..

Men, man är väl tillsammans på lika villkor? Hoppas jag iallafall.
Jag var sambo i ca 6år,, delade på allt... ALLT MITT... :huvet :huvet

Näfan,, hojen må kosta med inte lika mycket,, och den tjatar inte om mer bling bling utan väntar till jag vill ge den något.. :D
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Och nu har vi kommit så jävla långt ur spår att tråden MÅSTE DÖÖÖÖ!
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top