Fult med fett!

Status
Ej öppen för fler svar.

tobbeviking

Sporthojsnörd
Gick med
15 Mar 2003
Ort
märsta
Hoj
09, Yamaha FZ1-N
Men vart är trådstartaren? Ändrat sin åsikt eller vågar inte stå för dom när man inte får medhåll?
Tss... gå ut hårt och vekna var det ja :D
//Tobbe
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Efter att läst två sidor orkade jag inte mer. Köper folk det här :confused:
Ett meningslöst inlägg av ett "det" som förmodligen bara finns i fablernas värld.
 
Last edited:

snickaren

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2005
Ort
Nässjö
Hoj
suzuki gsxr 1000 2013
Lågt

Börjar att bli väldigt låg nivå på detta forum, men det är ju som vissa säger den sista idioten är ju inte född än :mad:
 

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
Fist Woman skrev:
2498554 Fast nu har ju jag druckit lite för mycket billigt vin (rawenswood 2003).

Seså, hem till shyman och wetterstand och dela en bag in box till nu... :7peta Gudrun är jättebra på att dricka lådvin....:D
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
Maffan skrev:
2502718 Jag har en helt off topic fråga till er alla här på denna tråd... Iofs så är vel hela denna tråden off topic men skit samma,,,

Varför är den så dålig uppslutning till festen?



PS: Väntar fortfarande på reaktion från kexet..:7peta
Reaktion på vad?? Att du raggar på mig:tuttar
 

don_tomazo

Går bra, en ägare.
Gick med
28 Oct 2005
Ort
Ja
Hoj
Honda
Fist Woman skrev:
2498228
Annars riskerar ni att dra oss med ett BMI under 20 i smutsen!

Ett BMI under 20 har i princip bara vandrande pinnar och undernärda pensionärer som sängväter. Såklart du kan fista med din näve om den inte är bredare än ett kvastskaft. Hellre några kilon på plussidan än på minussidan. Föresten kan man ha 25+ BMI utan att vara tjock. Ett värdelöst mätsätt.
DU är äcklig, usch! :zpy
 

.mac

Hajjper Spårts
Gick med
14 Sep 2005
Ort
Norra Sthlm
Hoj
Gixxer 750 -98
PMS:en gick över för trådstartarn :tungan
Det är bara att låta dom hållas under den tiden i månaden.

Är inte under 20 på BMI illa åt andra hållet :confused:
 

ZejtaN

Fucked for life ^^
Gick med
22 Jun 2003
Ort
Strömstad
Hoj
CBR 1000 RR
Kawakex skrev:
2499939 Jag låg på stranden en gång med en kille och la mitt huvud på hans mage och skulle kela lite, då bad han mig att flytta mig för att jag skymmer solen.

Det berode nog inte på solen utan att man som kille faktiskt inte vill hissa loffen mitt på stranden, utifrån din bild på sign så tror jag så är fallet.




Angående FW så tycker jag det är intressant att nån som verkar så misslyckad ens försöker racka ner på oss "tjockisar", ensamstående två barns mamma. Ja, oj va förvånad jag blir, det kom ju som rena choken, fan ett rent mirakel att nån ens kommit dig så nära att du blev på smällen. Under perioden som du va gravid så hoppas jag du trivdes med dig själv. FETTO !.
Så, hoppa upp på din 125 och dra på dig ditt Skinnställ anpassat för BMI 20 och rejsa runt och gnäll nu.
Hoppas du kommer hem sen och ser att du gått upp 25 gram och gråter dig till sömns som vanligt.





(tror inte ett skit på tråden men man kan ju försöka göra det, med liiiiite tur så kanske hon kommer med i 100 höjdare på 4an )
 
Last edited:

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Ort
****
Hoj
****
ZejtaN skrev:
2504885 Det berode nog inte på solen utan att man som kille faktiskt inte vill hissa loffen mitt på stranden, utifrån din bild på sign så tror jag så är fallet.

Jupp :tummenupp

Men skit i om nån märker de,, med en vacker kvinna i famnen så skiter man väl i om man slår upp tält..

Näfan,, Kexet,, hoppas du dumpa den idioten,,,

ZejtaN skrev:
2504885
med liiiiite tur så kanske hon kommer med i 100 höjdare på 4an )

outsiders tror jag mer på :D
 
Last edited:

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
Maffan skrev:
2505052 Jupp :tummenupp

Men skit i om nån märker de,, med en vacker kvinna i famnen så skiter man väl i om man slår upp tält..

Näfan,, Kexet,, hoppas du dumpa den idioten,,,



outsiders tror jag mer på :D
Jag dumpade nöten på en gång, för han var sån jämt. Tror han var gay egentligen, han var inte så intresserad av mig.:)
 

Macaper

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2006
Ort
Göteborg
Hoj
kastrerad
Kawakex skrev:
2505611 Jag dumpade nöten på en gång, för han var sån jämt. Tror han var gay egentligen, han var inte så intresserad av mig.:)

ser definitivt ut som hans förlust :tummenupp

Rolig tråd det här... :corn
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
Macaper skrev:
2505633 ser definitivt ut som hans förlust :tummenupp

Rolig tråd det här... :corn
Tack det var snällt sagt, jag har haft sån megaotur med killar. Ändå har jag verkligen försökt satsa allt varje gång, min senaste kille bjöd jag på fotbollsvm i berlin, jag betalade allt, berättade inte vart vi skulle förrens vi kommit 2 mil på motorvägen vi var borta 4 dagar jag hade tagit ledigt åt honom på jobbet. Han fick ett paket på vägen ner med en fotbollströja, en fotboll och två biljetter till sverige paraguay. Ett halvår innan dess bjöd jag han på monsterjam i globen. Varför har jag sån osis? Snyft
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Kawakex skrev:
2505654 Tack det var snällt sagt, jag har haft sån megaotur med killar. Ändå har jag verkligen försökt satsa allt varje gång, min senaste kille bjöd jag på fotbollsvm i berlin, jag betalade allt, berättade inte vart vi skulle förrens vi kommit 2 mil på motorvägen vi var borta 4 dagar jag hade tagit ledigt åt honom på jobbet. Han fick ett paket på vägen ner med en fotbollströja, en fotboll och två biljetter till sverige paraguay. Ett halvår innan dess bjöd jag han på monsterjam i globen. Varför har jag sån osis? Snyft

A nice rack only takes you so far...
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top