tobbeviking
Sporthojsnörd
Men vart är trådstartaren? Ändrat sin åsikt eller vågar inte stå för dom när man inte får medhåll?
Tss... gå ut hårt och vekna var det ja
//Tobbe
Tss... gå ut hårt och vekna var det ja
//Tobbe
jätte lättMaffan skrev:2501766Kan inte vara lätt att tracka ner på smörblommor och se ut som ett sviskon,,,,
Maffan skrev:2498442Vem vet,, hon är säkert perfekt... därför e hon singel mamma ju
Fist Woman skrev:2498554Fast nu har ju jag druckit lite för mycket billigt vin (rawenswood 2003).
Reaktion på vad?? Att du raggar på migMaffan skrev:2502718Jag har en helt off topic fråga till er alla här på denna tråd... Iofs så är vel hela denna tråden off topic men skit samma,,,
Varför är den så dålig uppslutning till festen?
PS: Väntar fortfarande på reaktion från kexet..
Fist Woman skrev:2498228
Annars riskerar ni att dra oss med ett BMI under 20 i smutsen!
Funkar de?Kawakex skrev:2503103Reaktion på vad?? Att du raggar på mig
Kritisera inte andra om man inte tål detsamma...Mat_hilda skrev:2503018Aoutch!
Kawakex skrev:2499939Jag låg på stranden en gång med en kille och la mitt huvud på hans mage och skulle kela lite, då bad han mig att flytta mig för att jag skymmer solen.
ZejtaN skrev:2504885Det berode nog inte på solen utan att man som kille faktiskt inte vill hissa loffen mitt på stranden, utifrån din bild på sign så tror jag så är fallet.
ZejtaN skrev:2504885
med liiiiite tur så kanske hon kommer med i 100 höjdare på 4an )
Santo skrev:2498242Jag kan inte sluta småle åt ditt nick + avatar
Jag dumpade nöten på en gång, för han var sån jämt. Tror han var gay egentligen, han var inte så intresserad av mig.Maffan skrev:2505052Jupp
Men skit i om nån märker de,, med en vacker kvinna i famnen så skiter man väl i om man slår upp tält..
Näfan,, Kexet,, hoppas du dumpa den idioten,,,
outsiders tror jag mer på
Kawakex skrev:2505611Jag dumpade nöten på en gång, för han var sån jämt. Tror han var gay egentligen, han var inte så intresserad av mig.
Tack det var snällt sagt, jag har haft sån megaotur med killar. Ändå har jag verkligen försökt satsa allt varje gång, min senaste kille bjöd jag på fotbollsvm i berlin, jag betalade allt, berättade inte vart vi skulle förrens vi kommit 2 mil på motorvägen vi var borta 4 dagar jag hade tagit ledigt åt honom på jobbet. Han fick ett paket på vägen ner med en fotbollströja, en fotboll och två biljetter till sverige paraguay. Ett halvår innan dess bjöd jag han på monsterjam i globen. Varför har jag sån osis? SnyftMacaper skrev:2505633ser definitivt ut som hans förlust
Rolig tråd det här... :corn
Kawakex skrev:2505654Tack det var snällt sagt, jag har haft sån megaotur med killar. Ändå har jag verkligen försökt satsa allt varje gång, min senaste kille bjöd jag på fotbollsvm i berlin, jag betalade allt, berättade inte vart vi skulle förrens vi kommit 2 mil på motorvägen vi var borta 4 dagar jag hade tagit ledigt åt honom på jobbet. Han fick ett paket på vägen ner med en fotbollströja, en fotboll och två biljetter till sverige paraguay. Ett halvår innan dess bjöd jag han på monsterjam i globen. Varför har jag sån osis? Snyft
Vad menar du? och varför kallade du mig trög?Mattias skrev:2505660A nice rack only takes you so far...
Kawakex skrev:2505669Vad menar du? och varför kallade du mig trög?
jaja jag är väl korkad då. schysst du var.Mattias skrev:2505677Spelar du med?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|