Freedom
Guest
Jag tror att trådskaparen inte är så intresserad av det manliga könet.
Fist Woman skrev:2498599Hmmm...
Vem är du?
Jag vet att mitt gitarrspel inte var det bästa, men håll flabben nu va!
[/QUOTE]Ni som har ölmagar...upp med hakan...det är manligt och många många tjejer gillar det!
Damn vad jag gillar min mage
RedBaron skrev:2498589Du har god smak...men den där biten med "fist" skrämmer mig lite...
Freedom skrev:2498617Jag tror att trådskaparen inte är så intresserad av det manliga könet.
Fist Woman skrev:2498366Hmm.. då blir det nog inget mellan dig och mig.
Jag är grymt fokuserad på att hålla mig i trim. Jag kör Klassikern varje år och har så gjort i 12 år. Jag cyklar 600 mil om året för att inte få hängbröst.
Bröst är förresten bara en en äcklig körtel som skall föda spädbarn. Jag har aldrig förstått varför vuxna män skall attraheras av dessa.
Fist Woman skrev:2498632En provtur med en gammal ISR-Kawa då?...
Freedom skrev:2498617Jag tror att trådskaparen inte är så intresserad av det manliga könet.
roffe_s skrev:2498656Seså - kom, kom nu lilla gossen så ska tant visa vilka vilka fiiina hundar hon har bakom busken där... En liten karamell kanske?
Lycka till, näven och....
Ha de!
Cupcake skrev:2498631
Mitt försvar gav nästan vika där ett tag...Fist Woman skrev:2498632En provtur med en gammal ISR-Kawa då? Förvisso med dymaghjulen med ackes kåpa och framgaffel. (Kopia av Bimota SB2, du vet)
De står ju ändå bara här och samlar damm.
Maffan skrev:Varför ha sexpack när du kan få tunna
Erik_G skrev:2498441Sen är det bra att du åker en rutten 318. Kvinnan ska veta sin plats på vägen - i högra filen.
Andersson1988 skrev:2498677Det ska synas att man har råd att äta,eller????
Finnishstallion skrev:2498713Du kan inte ha alla bollarna hemma om du går o stör dig på en sån sak. Lägg all din aggressivitet på att hjälpa hemlösa, föräldralösa ungar etc. Eller skaffa dig ngn att kela med så att du blir glad igen, om du någonsin varit d.
Knasknutten skrev:2498636Det e ju ingen direkt förlust för oss män om hon inte e det!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|