Kneedrag
Guest
tänk nu på att ts vill byta upp sig från en 600!!! i princip allt över 600cc kommer kommer att få henne att må bra igen,
Helt rätt
tänk nu på att ts vill byta upp sig från en 600!!! i princip allt över 600cc kommer kommer att få henne att må bra igen,
Hondaägare är fan speciella , ni tål inte att man gnäller på era hojar för dem är ju perfekta. Ser aldrig gixxer eller kawaäagre bli lika upprörda faktiskt på det här forumet.
Källa?
Hondaägare är fan speciella , ni tål inte att man gnäller på era hojar för dem är ju perfekta. Ser aldrig gixxer eller kawaäagre bli lika upprörda faktiskt på det här forumet.
Källa på det?
Du skriver att hondan är direkt dålig baserat på att du har provkört en sådan en gång, och att du tycker 150 pollar är för lite. När du får väl genomtänkta argument (bevis?) på att den kanske trots allt inte är precis värdelös kontrar du bara med: Källa? Finns en källhänvisning kräver du en källa till. Själv har du inte angivit en enda källa som styrker det du säger.
Jag gillar att argumentera, men när någon gång på gång bara utågår ifrån sitt eget perspektiv och endast ger uttryck för sin egen åsikt utan några som helst argument blir det ganska tråkigt att diskutera. Det betyder inte att man "inte tål" att någon gnäller på en. Det blir helt enkelt inte värt besväret.
No offence
Tack för alla bra svar! Men är ju så att jag kommer nog att köra en del på bana.är ju inte nån världsmästare på det..men tar mej runt hyfsat snabbt ändå..och att saker tar i vill man ju inte..och verkar ju vara mest negativa svar så..själv har jag alltid kört yamha..hoj och cross..så gillar ju det..så kanske ska ta o fundera på en r1 lr en gixxer i stället..så vilken är bäst av dom då =)
Mvh Tobias..
"Non taken"
Man får tydligen inte ha en åsikt utan måste ha eran åsikt.
Hojen är skittråkig ni tål inte att höra det. Suzuki vann masterbike 01 sådetså![]()
"Non taken"
Man får tydligen inte ha en åsikt utan måste ha eran åsikt.
Hojen är skittråkig ni tål inte att höra det. Suzuki vann masterbike 01 sådetså![]()
Men sen tycker jag att det kul o höra vad alla tycker o tänker om dom!
Men sen tycker jag att det kul o höra vad alla tycker o tänker om dom!
Jodå, du får ha en åsikt och jag respekterar den.
Men nu vill trådskaparen veta om det är en lämplig hoj. Du skriver att den är dålig, baserat på en provkörning. Det verkar finnas flera källor som visar att det trots allt är en ganska bra hoj.
/Linus
Det finns bättre hojar än just 929 som kom det året.
Källa?
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |