Funderar starkt att lĂ€mna detta fora😖

Duke0

Sporthojsnörd
Gick med
22 May 2003
Hoj
Ingen
DÀrför lÀste jag vÀldigt sÀllan innan 2009 men nu Àr pendeln pÄ vÀg Ät andra hÄllet...
Ja kÀnns lite att nÄtt hÀnder hoppas det pendlar tillbaka till sporthojar ...offroad som man sa var ju vÀldigt populÀrt pÄ 80talet sÄ att beskriva det som en pendel Àr nog en rÀtt bra modell undrat just hur cyklerna Àr 20 Är, 30 Är ?

Hoztic

Alltid pÄ vÀg mot nya mÄl
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
AssÄ jag har vÀnt ryggen Ät mÄnga forum de senaste 20 Ären antingen för att jag klantat till det eller för att jag tappat intresse men Sporthoj Àr pÄtagligt trevligt Àven om man klantar sig, nÄja ibland iaf... (minns ni han som frÄga "hur man vilar med hojen?" :hihi) Ser fram emot att fira 20 Är tillsammans :fyllisar:krama:tuttar
Ja, det hÀr Àr det överlÀgset bÀsta forumet jag har hÀngt pÄ, det Àr inte överkommersialiserat som tex byggahus.se eller med nÄgra fÄ forumpoliser som skrÀmmer bort alla. Det finns en enorm bredd och kompetens, med glimten i ögat, det som skrivs Àr sÀllan sÄ illa skrivet som det Àr menat, och folk hjÀlps verkligen Ät. Vissa medlemmar har ju tyvÀrr lÀmnat oss permanent, och trots att jag aldrig har trÀffat dom i verkligheten har det verkligen kÀnts som att jag har mist en verklig vÀn.

Aryey

MasjÀvel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K6
Förstod att det skulle komma dÄ jag inte skrev att jag varit den personen sjÀlv nÄgon gÄng dÄ jag började Äka med ett gÀng i Sthlm som tillbringade halva tiden pÄ bana och man ibland undrade hur fan man överlevde nÄgra gruppkörningar. Den sista gÄngen som jag refererade till var jag pÄ andra sidan med bÄde racehoj och gathoj i garaget.
Jag förstod varför de inte hÀngde med men det gjorde ju inte upplevelsen bÀttre.

Coola Ola

Progressiv klassicist
Gick med
10 Nov 2006
Hoj
Hembygge, SuperSport 950S
AssÄ jag har vÀnt ryggen Ät mÄnga forum de senaste 20 Ären antingen för att jag klantat till det eller för att jag tappat intresse men Sporthoj Àr pÄtagligt trevligt Àven om man klantar sig, nÄja ibland iaf... (minns ni han som frÄga "hur man vilar med hojen?" :hihi) Ser fram emot att fira 20 Är tillsammans :fyllisar:krama:tuttar
Helt rÀtt, Jesper!

Nyheter
Nytt varumÀrke för elmotorcyklar frÄn Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-Ă„rs...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar pÄ friskt infö...