walle-racing
Ny medlem
Min sambo Johanna Kruuse REC #25 satt och läste detta och vi är båda (jag o johanna) överens om att det enda som är problemet med översnabba förare som blandas med mycket långsammare är omkörningarna, vi har räknat till 3 otäckt farliga omkörningar av johanna under säsongen och det är inte bra! men som sagt kan bara alla tänka till lite vid omkörningarna så är det inga problem, visst har man själv retat sig någon gång när man kommer ikapp någon ganska fort och aldrig kommer förbi men det är inte VM utan gärdsgårds-serien rec...tänk på det!
lite bakgrund: Johanna har aldrig kört något annat än automat moped innan hon satte sig på min gsxr 1000 -01, 070403.
första rec på anderstorp körde hon som snabbast 2.16 i torrt...
nu kör hon 1.49...
Dvs. träning ger färdighet: summa summarum låt alla vara med och leka men tänk på omkörningarna, så får vi alla roligt och kan ägna oss åt det vi tycker är kul, leka ihop på banan!
Lycka till på a-torp alla!
lite bakgrund: Johanna har aldrig kört något annat än automat moped innan hon satte sig på min gsxr 1000 -01, 070403.
första rec på anderstorp körde hon som snabbast 2.16 i torrt...
nu kör hon 1.49...
Dvs. träning ger färdighet: summa summarum låt alla vara med och leka men tänk på omkörningarna, så får vi alla roligt och kan ägna oss åt det vi tycker är kul, leka ihop på banan!
Lycka till på a-torp alla!