Klockringaren
nissenys
Näe det är inte bara i Sverige.
Dom vill bara försäkra sig om att inte alkisen på gatan har körkort.
Dom vill bara försäkra sig om att inte alkisen på gatan har körkort.
ja det är skrämmande allt för att staten ska tjäna stålar.
Det är skrämmande med folk som inte inser att de till slut kommer att kosta samhället pengar.
Fast det betalas ju via alkoholskatten, den har han ju till synes bidragit med.....
Hur lyckas man med nått sånt är min enda fråga,.
Jag är ledsen över att inte tillföra något som "Nädå det är ingen fara" men jag har haft mina herredjävlarfyllor genom åren och har inte varit i närheten att bli LOB,ad och måste säga att jag är imponerad över din envvishet över att få sova på galonmadrass.
Fel platser vid fel tillfällen kanske, (ingen aning om hur det ser ut för ts). Själv blev jag lobad spik nykter samt drogfri fridsamt gående på väg hem. Liten personlig vendetta från en nitisk polis som inte kom på nått bättreHur lyckas man med nått sånt är min enda fråga,.
Jag är ledsen över att inte tillföra något som "Nädå det är ingen fara" men jag har haft mina herredjävlarfyllor genom åren och har inte varit i närheten att bli LOB,ad och måste säga att jag är imponerad över din envvishet över att få sova på galonmadrass.
Som om det täcker resurserna. Och om han köper sprit från utlandet har han inte bidragit med något i alkoholskatten.
Hur lyckas man med nått sånt är min enda fråga,.
Faktum kvarstår, ha förtär statligt sanktionerat berusningsmedel, på fritiden och inte i fordon.
Att detta kan riskera indragning av körkort på enbart dessa grunder är ytterst barockt.
Faktum kvarstår, ha förtär statligt sanktionerat berusningsmedel, på fritiden och inte i fordon.
Att detta kan riskera indragning av körkort på enbart dessa grunder är ytterst barockt.
Fast med tanke på att polarn blev dömd för grovt rattfylleri och smitning när poliserna tog honom i lägenheten efter att två trovärdiga vittnen sagt att han kört in i dem, polisen hade inte ens sett bilen i trafik.
Så förvånar det inte mig ett dug att dem inte litar på att man kan skötta en sak bara för de tycker man misskött en helt annan
Jag har inte kommenterat angående eventuell indragning av hans körkort på grund av hans alkoholvanor.
Fast har du fått bo hos polisen 5 gånger så är det lite i överkant med förtäringen. Dessutom med största sannolikhet på lokal eftersom han annars är ännu grymmare.
Jag tycker definitivt det är skäl att iaf utreda om han ska få behålla privilegiet att få framföra fordon. Så jävla svårt är det inte att dricka med måtta när man är ute bland folk.
Du får nog förklara lite närmare vad du menar, för jag har ingen aning om det stöder det jag skrev eller inte.
Jag håller med dig, jag menar bara att när de gäller alkohol och bilkörning så verkar bevisbördan vara obefintlig, om man kan drömma nån på rykten så är de inte så konstigt att de kan dra körkortet efter ett par fyllhäcks vändor.
Se inlägget över för bättre exempel
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |