trollkarlen
Med lem
Willew skrev:Du har väl fått tillbaka den?
För man ser den överallt ju det e kanske du som kör?
Stanna han och kolla efter vet ja
Blomquist #14 skrev:Men hur i helvete kan man bränna runt på en stulen hoj i det område där den stals???
Säger ju en del om hur klyftig "stöldaren" verkar...
Om dom skulle få tag på hojen, vad händer med den då nu när du fått ersättning??
Men om du vill, efter allt som hänt, kan du då köpa tillbaka hojen för den ersättning du fick?jonnep skrev:Det är försäkringsbolaget som äger hojen dagen efter jag fått ersättning.
Nappe skrev:man kan ju alltid sparka till han när man passerar så han får lite hjälp ut i skogen
jonnep skrev:Såhär är det för er som är intresserade. Hojen är fortfarande borta, stulen, tjuvad, jag har tom sett den själv komma ylandes på sjöborakan. För andra gången irad lägger polisen ner utredningen eftersom det inte finns bevis nog för en tvångsåtgärd (husransakan).
Jag har dock fått ersättning nu från FB, efter mycket tjatande, däremot är ju inte ersättningen i närheten av vad jag skulle sälja den för men en liten tröst är det ju.
Ni som råkat ut för samma sak ( jag har ju förstått att detta är ganska vanligt ), så se till att tjata på försäkringsbolaget. Jag har nog ringt min utredare 100gånger och tjatat för att få ersättning. Självrisken gick på 6000kr.
Malmö-motard skrev:Jag såg en sån för en liten stund sedan här i Malmö. Kände igen den och drog ett sms till vägverket på reg.nr. OKG595 som den är skyltad med nu. Om det nu är den vill säga(?!) Hursomhelst, regnr tillhörde en gammal Audi 100. Jag ringde naturligtvis polisen och följde efter. Tyvärr tappade jag den vid Kronprinsen när han insåg att han var förföljd... Sorry! Försökte iaf... Även om det inte är din hoj längre så antar jag att det skulle kännas skönt om tjuven åkte fast...
chukabowa skrev:Jag hade inte blivit förvånad om, det e samma kukhuvud som stal min igår.
reg nr : FAM 826
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |