Har svårt att tro ont om folk som jag inte känner... Men det ser fan ut som ommaxximus skrev:Pengarna i handen innan provkörning....
Otherwise FORGET IT!!
Blomquist #14 skrev:Har svårt att tro ont om folk som jag inte känner... Men det ser fan ut som om
man måste... Är vansinnigt...
Hur fan gör ni då som säljer feta hojar uppåt 100k, hej jag jag har 100k i handen?![]()
Bara undrar, bra att veta ju...
Meli skrev:Be att behålla körkortet när han testkör.. Vem sticker och provkör hoj utan körkört med sig.. har dom inte det så är det nog något mysko!
Det är ju iof försäkringsbedrägeri, men det känns ändå inte riktigt fel att göra så... Skulle nog också göra så om hojen blev snodd under provkörning.myspinnen skrev:ehm, vad sägs om att i sånna här fall kanske inte nämna nåt om försäljning, utan bara..han va å kikade.. sen låste jag in den och han såg vart den var.. dan efter var den borta?... så skulle nog jag göra...
annars.. alltid behålla pengar i pant...
Håller med, känns som om FB måste börja inse att det är ett problem...KalleNorton skrev:Det är ju iof försäkringsbedrägeri, men det känns ändå inte riktigt fel att göra så... Skulle nog också göra så om hojen blev snodd under provkörning.
cbr_micke skrev:jag beklagar jonne, måste kännas sjukt frustrerande att inte kunna göra något. Jag hoppas verkligen att du får flyt och att försäkringsbolaget betalar ut pengar så din första riktiga säsong blir lyckad trots allt!! Saknar dig redan, vi som tillome snacka om en kvälls-sprätt idag. Fyfan för tjyfsvinet!!!![]()
jonnep skrev:ja fyfansåg verklgien framemot säsongen. Tänk att jag redan klämt 1000mil och det inte ens varit säsong, jag ÄLSKADE hojen... denna sommaren skulle bli så jävla bra med alp resa och allt men ack.... CSN bidraget räcker nog till en kinamoto men det blir svårt på autobahn med den
.
jonnep skrev:Var min cykel som blev stulen
nu har jag insett att jag aldrig kommer få några pengar från försäkringsbolaget.
Jag har kollat på utomhus termometern varje dag sedan 3månader tillbaka och när det äntligen blir väder så försvinner hojen. Hojen har fan, sorgligt nog varit mitt liv.
Frågan är hur man avvänjer sig från hoj beroendet? för någon ny utan FB's pengar har jag aldrig råd med som fattig student
janoshki-jonaz skrev:jonnep: om du e fattig student så varför dra på en alp resa??
SKIT I RESAN O LÄGG PENGARNA PLUS DET HOPSPARADE och köp en bra hoj..för nog kostar alpresan säkert runt 20k den med....
Lider oxo med dig i denna frågan...
MÅNGA som blir av med hojjar på detta sätt..riktigt otrevligt..
AleX skrev:kan man inte via en polisanmälan få ersättning av FB?
Men annars låt samvetet vara kallt...
Du hade hojen på uppfarten .. han ville provköra fick inte.. du låste hojen gick o drack kaffe när du kom ut va hojen borta..
![]() |
Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska
Ny design, ny motor och bät... |
![]() |
MP-Mässan lockade 55.000 besökare!
Hela 55.000 besökte finska ... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Jacob Sjöman Under... |
![]() |
Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |