fan ja vill va med, men kan inte boka förrän 25:e då lönen kommer =( tror du det finns plats kvar då??MickeG skrev:2324349Platserna börjar ta slut i alla grupper, se nu till att boka om ni ska vara med..Detta kommer att bli en fet höjdare!!!!!
Se till att boka dig nu och betala när du får lön, vi håller en plats till digShowtime skrev:2324560fan ja vill va med, men kan inte boka förrän 25:e då lönen kommer =( tror du det finns plats kvar då??
gött, så nu har jag bokat en plats! betalar på tisdagMickeG skrev:2325172Se till att boka dig nu och betala när du får lön, vi håller en plats till dig
Bra att du har koll på grejerna micke jag har fanimig solsting men jag har packat ölen till em i helgen dom åker transit nuMickeG skrev:2330206Efter en snabbkoll i bokningslistan så finns följande platser kvar
Racegruppen 5st
Snabb 3st
Medel 2st
Perfekt, hoppas man kan få dom kalla också...saint skrev:2330996Bra att du har koll på grejerna micke jag har fanimig solsting men jag har packat ölen till em i helgen dom åker transit nu![]()
mlundstrom skrev:2332801tjena
bokade mig i medelgruppen, när vet jag ifall folk inte betalat? Jag åker nämligen själv på semester på tisdag 1/8 och är borta i två veckor...
//Mattias
Ja du har så rätt, folk har väl upptäckt att vi har bra priser, bara tre grupper så man man får köra 20min/tim och inte så många deltagare i varjeMC Doktorn skrev:2333741Ooopsi plats åtgången är stor så jag har betalat för 2 dagar i racegruppen, sista bandagarna för året.
Tiden går för fort![]()
Om du gör en användare först så kan du boka. Läs noga på första sidan, där står det hur man gör.HanneZ skrev:2345024Hur bokar man? Det är tomt på "Boka Banåkningar" på hemsidan.
Svarar du på mitt PM vid tillfälle?MickeG skrev:2345987Om du gör en användare först så kan du boka. Läs noga på första sidan, där står det hur man gör.
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X