Du är med oskar det kommer ett mail med tider veckan innan vi sesLawner skrev:2350797nu är jag bokad och betald sedan ett par dagar.
Får man någon bekräftelse?
MVH Oskar
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Du är med oskar det kommer ett mail med tider veckan innan vi sesLawner skrev:2350797nu är jag bokad och betald sedan ett par dagar.
Får man någon bekräftelse?
MVH Oskar
saint skrev:2353937Du är med oskar det kommer ett mail med tider veckan innan vi ses![]()
sandstream skrev:2356039Vilket konto betalar jag in till?
Hittar ingen info på sajten, är inloggad, och det står inget i bekräftelsemailet.
Mailadresserna fungerar inte....
Låter lite osmidigt men så länge jag har min plats kan jag vänta med betalningen hur länge som helstLawner skrev:2356051Jag fick bekräftelsemailet först och sedan efter någon dag kom ett mail med kontonummer ¨...
Den som väntar på något gott!
sandstream skrev:2356945Låter lite osmidigt men så länge jag har min plats kan jag vänta med betalningen hur länge som helst![]()
KanonDal-Mausen skrev:2357717Micke är på SuperBikeSchool nu i dagarna, så han har svårt att svara kan jag tänka mig.
Och Peter är inte den snabbaste med denna dära datan...
-Men jag ska peta på dem att svara så fort de kan.
Det beror helt på vem som mäter och vad den personen har för tolerans men jag har inte sett någon bli svartflaggad på Åsen för att de låter för mycket.Lawner skrev:2374963Vad gäller angående buller?
Klarar man sig om man kör samma som man körde på bikeweek?
sandstream skrev:2374984Det beror helt på vem som mäter och vad den personen har för tolerans men jag har inte sett någon bli svartflaggad på Åsen för att de låter för mycket.
Ja, det är alltid bra att ha med sig!Lawner skrev:2377423då får orginalet ligga på stand by i bilen då!
Precis som Sandstream säger, jag har aldrig varit med om att någon fått körförbud på åsen pga hojen låter för mycket, och klarar jag mig borde ingen ha problemLawner skrev:2374963Vad gäller angående buller?
Klarar man sig om man kör samma som man körde på bikeweek?
Ja men ge fan i min fjädring baraSwedie skrev:2309536Så där! Nu så! Lite uppmärksamhet till den här åkningen!
Jag var på Midlandakörningen och jag kan ju bekräfta att det blir MYCKET körning med det upplägget som används!
Jag kommer vara där och ge dom som önskar lite tips (om så önskas).![]()
Alicia skrev:2382467Jag dyker upp tisdag kväll. Se till att det är sol på onsdagen nu.
Detta blir näst sista körningen för min del så nu ska det vara fint väder.
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X