Gälleråsen 29-30 aug med www.banåkning.nu

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro
MickeG skrev:
2383899 Vi har fått en del återbud pga folk har vurpat tidigare i sommar och ej kan vara med.
Först till kvarn...
medelgruppen 3st platser
snabbgrupp 1 st plats
race 1 st plats

*Mellangruppen verkar farlig Krachkungar allihopa! 3av 20 :)

MC Doktorn

Guest
Vågar man lämna släpet med hoj på depåområdet över natten.:va

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Hoj
KTM RC56-R
MC Doktorn skrev:
2384884 Vågar man lämna släpet med hoj på depåområdet över natten.:va
Du kan parkera släpet vid våran stuga under natten om du vill, vi har ju våra hojar där också. Se bara till att den ordentligt

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Hoj
KTM RC56-R
Alla som är bokade på körningen har fått mail med info ang tider mm.

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro
Någon som behöver däck?
Har två uppsättningar slicks som fungerar utmärkt om man inte kör fortare än 1.20 tider.

En uppsättning som är lite äldre som jag säljer för 300kr
En uppsättning från i fjol för 400kr

Tar inte med däcken om jag inte vet att jag blir av med dom.

Hjälp med krängning ordnas på kvällen före första eller andra dagen.

Dra i väg ett pm

120 fram och 190 bak.

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Äntligen ett besked från arbetet!

Verkar som det blir åkning på Åsen i 2 dagar :yoparty . Finns det nån lista ni vill lägga ut så man ser vilka som kommer? Ska bli mycket kul i alla fall:D trots att det är 55 mil enkelväg. Vi ses!

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Finns det platser kvar? Jag fattar inte på websidan om man kan boka enbart en av dagarna på gälleråsen?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
750-R skrev:
2396574 Verkar som det blir åkning på Åsen i 2 dagar :yoparty . Finns det nån lista ni vill lägga ut så man ser vilka som kommer? Ska bli mycket kul i alla fall:D trots att det är 55 mil enkelväg. Vi ses!
Jag kommer! Troligen med två uppsättningar Bridgestone slicks som jag hårdtestas.

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Inget förbannat regn!!!
Jag har inga regndäck så om det blir regn kommer jag inte få köra något mer i år :mad:

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro
Alicia skrev:
2399961 Inget förbannat regn!!!
Jag har inga regndäck så om det blir regn kommer jag inte få köra något mer i år :mad:

nejdå klart att det inte blir regn!
Det blir sådär lagom varmt så att och en torr fin bana. Ejes ska besegras och jag ska ta mig fan få lite fart med mig ut på rakan hatar den satans kurvan!

Men jag tar med mig regndäcken för om jag lämnar dom hemma så regnar det ju garanterat.

Syns i karlsskoga!

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
betalt och klart!

Nu äre bara å vänta in denna trevliga stund för oss gasglada. Lite tips på att "ta med grejer" brukar ju va bra. har för mej att i nåt forum fanns det en lista på typ 60 punkter att bocka av när man packar, nån som har bättre minne än mej vart den är? Annars glömmer man väl hälften. Vi ses snart:)

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Elrulle

sandstream

Guest
Lawner skrev:
2400367 nejdå klart att det inte blir regn!
Det blir sådär lagom varmt så att och en torr fin bana. Ejes ska besegras och jag ska ta mig fan få lite fart med mig ut på rakan hatar den satans kurvan!
Vänta länge med att svänga så missar du den nya fina bulan mitt i svängen och får med dig fart ut så det räcker :tummenupp

Själv ska jag försöka komma på hur jag ska attackera svackan efter Ejes, slår alltid av lite där när kroppen ska flyttas :mad:

ytter

ytter
Gick med
25 Jun 2004
Hoj
gsxr 1000 race
stugplatser

hallå!har två platser över i stugan,
stugan är vid banan nån intresserad
pma vid intresse:)

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
750-R skrev:
2400419 Nu äre bara å vänta in denna trevliga stund för oss gasglada. Lite tips på att "ta med grejer" brukar ju va bra. har för mej att i nåt forum fanns det en lista på typ 60 punkter att bocka av när man packar, nån som har bättre minne än mej vart den är? Annars glömmer man väl hälften. Vi ses snart:)
Härligt att du kunde hänga med micke vi ses på måndag :tummenupp du har väll börjat ledsna på midlanda:D

sandstream skrev:
2400816 Vänta länge med att svänga så missar du den nya fina bulan mitt i svängen och får med dig fart ut så det räcker :tummenupp

Själv ska jag försöka komma på hur jag ska attackera svackan efter Ejes, slår alltid av lite där när kroppen ska flyttas :mad:
Jag kan visa hur man inte ska göra attackera den för 3veckorsen med 3st komprimerade ryggkotor som resultat är sjukskriven men laddad

Last edited:
Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...