Tjaa, tycker nog alt. 2 är intressant..Forsberg skrev:vad är det för tempo på körningen ner? övningskörningstempo, inspirerad vettig körning eller fullt ös?
Tjaa, tycker nog alt. 2 är intressant..Forsberg skrev:vad är det för tempo på körningen ner? övningskörningstempo, inspirerad vettig körning eller fullt ös?
Forsberg skrev:vad är det för tempo på körningen ner? övningskörningstempo, inspirerad vettig körning eller fullt ös?
He he nytvättat och nyvaxat här med, vi startar från Hille men vi skulle ju kunna mötas upp på vägen isf. Osäkert ang. tiden med tanke på att regnet hänger i luften, men enl SMHI webbsida så skall det klarna mot senare delen av e.m.. Tänkte avvakta till efter lunch med att spika tid. Kan skriva ett par rader i tråden då.lpdata skrev:Vilken tid hade ni tänkt åka och var startar ni?
Åker inte i regn i dag...har prexis vaxat gammeln
//Lasse
B 12 skrev:Sant..det ger sej. Vi är ett par hojar som tänkte åka en sväng i dag på e.m, blir nog Ockelbo-Lingbo eller nåt sånt, om inte vädergudarna vill annat (hatar att åka i regn) avvaktar molnigheten så länge.. Vore kul om nån mer vill hänga på ?
B 12 skrev:Chansar på en regnfri rutt norrut.. Gävle-Sviken-Ockelbo-Lingbo-Holmsveden(alt.Kilafors-Segersta-Marma)-Skog-Bergvik-Söderhamn-Ljusne-Axmar-Gävle
Vi startar 14.30 från Gävle (lägger ner vid regn) .. Skitkul om nån vill hänga på !?
Okidoki, vi blir lite sena så du hinner nog...lpdata skrev:Skall skjutsa ungarna till Årsunda nu...ni kan väl stanna till vid Statoil vid Gävlevägen och se om jag hunnit dit....annars får det bli en annan gång
//Lasse
Vi åker R80 så om vi ses vid sos kiosken nedanför sjukhuset ? vi blir senare än 1430 ser det ut som..snarare 1445-15, kul om du hakar på !Bonjin skrev:Hmm Gävle är stort
Sista dagen innan semestern, ska försöka smita lite tidigare
B 12 skrev:Vi åker R80 så om vi ses vid sos kiosken nedanför sjukhuset ? vi blir senare än 1430 ser det ut som..snarare 1445-15, kul om du hakar på !
B 12 skrev:Vi åker R80 så om vi ses vid sos kiosken nedanför sjukhuset ? vi blir senare än 1430 ser det ut som..snarare 1445-15, kul om du hakar på !
MrRoadSnail skrev:Jag åkte från Sandviken strax innan 15 och tourade uppåt Kilafors i gubbcruisingtak. Kollade bakåt då och då och förväntade mig att bli tokomkörd, men icke så.
Stopp på vägen eller väldigt sen avfärd?
Hoppas det var kul iaf! E4 Tönnebro -> Gävle var det iaf inte.
Jajemän, tar det en annan dag, semester här oxåBonjin skrev:klart det är något som "måste" göras klart innan semestern
hemma nu...men det blir säkert fler gånger
Kikade efter dej på Statoil men du hade nog inte räknat med att vi skulle vara där så sent som det blev..var där ca 1525 eller så, blev stående å surra en stund oxå...lpdata skrev:Jag hann inte hem i tid annars hade jag nog jagat ikapp dig
// Lasse
lpdata skrev:Jag hann inte hem i tid annars hade jag nog jagat ikapp dig
// Lasse
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari