Gävle

storken

långsammast på hojen
Gick med
24 Mar 2004
Hoj
05 yamaha Y.. bla bla bla R6
Forsberg skrev:
vad är det för tempo på körningen ner? övningskörningstempo, inspirerad vettig körning eller fullt ös?

jag anpassar mig! alt 2 låter bra tycker jag iof.

ger det sig inte självt? åker vi tillsammans så är det ju den som kör lugnast som avgör tempot..

Taco

Glad och tacksam
Gick med
5 Aug 2004
Hoj
-
Sant..det ger sej. Vi är ett par hojar som tänkte åka en sväng i dag på e.m, blir nog Ockelbo-Lingbo eller nåt sånt, om inte vädergudarna vill annat (hatar att åka i regn) avvaktar molnigheten så länge.. Vore kul om nån mer vill hänga på ?

Taco

Glad och tacksam
Gick med
5 Aug 2004
Hoj
-
lpdata skrev:
Vilken tid hade ni tänkt åka och var startar ni?
Åker inte i regn i dag...har prexis vaxat gammeln :D

//Lasse
He he nytvättat och nyvaxat här med, vi startar från Hille men vi skulle ju kunna mötas upp på vägen isf. Osäkert ang. tiden med tanke på att regnet hänger i luften, men enl SMHI webbsida så skall det klarna mot senare delen av e.m.. Tänkte avvakta till efter lunch med att spika tid. Kan skriva ett par rader i tråden då.

Bonjin

SDK Socio#2366
Gick med
21 Jan 2004
Hoj
Hypermotard 821 -14 Husa 650 -04
B 12 skrev:
Sant..det ger sej. Vi är ett par hojar som tänkte åka en sväng i dag på e.m, blir nog Ockelbo-Lingbo eller nåt sånt, om inte vädergudarna vill annat (hatar att åka i regn) avvaktar molnigheten så länge.. Vore kul om nån mer vill hänga på ?

Hakar på om vädret tillåter en tur :D
Men det blir säkert regn nu när det är dags för semester :rolleyes:

storken

långsammast på hojen
Gick med
24 Mar 2004
Hoj
05 yamaha Y.. bla bla bla R6
åkte där igår.. idag ska jag till s-holm på fest.. hmm synd att det ska alltid vara så!! grrrr... :p

Taco

Glad och tacksam
Gick med
5 Aug 2004
Hoj
-
Chansar på en regnfri rutt norrut.. Gävle-Sviken-Ockelbo-Lingbo-Holmsveden(alt.Kilafors-Segersta-Marma)-Skog-Bergvik-Söderhamn-Ljusne-Axmar-Gävle

Vi startar 14.30 från Gävle (lägger ner vid regn) .. Skitkul om nån vill hänga på !?

lpdata

Hayabusa
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
Hayabusa RX-1...Lynx 550-08
Skall skjutsa ungarna till Årsunda nu...ni kan väl stanna till vid Statoil vid Gävlevägen och se om jag hunnit dit....annars får det bli en annan gång

//Lasse

Bonjin

SDK Socio#2366
Gick med
21 Jan 2004
Hoj
B 12 skrev:
Chansar på en regnfri rutt norrut.. Gävle-Sviken-Ockelbo-Lingbo-Holmsveden(alt.Kilafors-Segersta-Marma)-Skog-Bergvik-Söderhamn-Ljusne-Axmar-Gävle

Vi startar 14.30 från Gävle (lägger ner vid regn) .. Skitkul om nån vill hänga på !?

Hmm Gävle är stort :va

Sista dagen innan semestern, ska försöka smita lite tidigare :hihi

Taco

Glad och tacksam
Gick med
5 Aug 2004
Hoj
-
lpdata skrev:
Skall skjutsa ungarna till Årsunda nu...ni kan väl stanna till vid Statoil vid Gävlevägen och se om jag hunnit dit....annars får det bli en annan gång

//Lasse
Okidoki, vi blir lite sena så du hinner nog...

Taco

Glad och tacksam
Gick med
5 Aug 2004
Hoj
-
Bonjin skrev:
Hmm Gävle är stort :va

Sista dagen innan semestern, ska försöka smita lite tidigare :hihi
Vi åker R80 så om vi ses vid sos kiosken nedanför sjukhuset ? vi blir senare än 1430 ser det ut som..snarare 1445-15, kul om du hakar på !

Bonjin

SDK Socio#2366
Gick med
21 Jan 2004
Hoj
B 12 skrev:
Vi åker R80 så om vi ses vid sos kiosken nedanför sjukhuset ? vi blir senare än 1430 ser det ut som..snarare 1445-15, kul om du hakar på !

klart det är något som "måste" göras klart innan semestern :huvet
hemma nu...men det blir säkert fler gånger :D

mafo

Snygg, prydlig och pretto!
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
Letar..
Ni måste ha blivit väldigt sena ..

B 12 skrev:

Jag åkte från Sandviken strax innan 15 och tourade uppåt Kilafors i gubbcruisingtak. Kollade bakåt då och då och förväntade mig att bli tokomkörd, men icke så. :)

Stopp på vägen eller väldigt sen avfärd? :tungan

Hoppas det var kul iaf! E4 Tönnebro -> Gävle var det iaf inte. :(

Taco

Glad och tacksam
Gick med
5 Aug 2004
Hoj
-
MrRoadSnail skrev:
Jag åkte från Sandviken strax innan 15 och tourade uppåt Kilafors i gubbcruisingtak. Kollade bakåt då och då och förväntade mig att bli tokomkörd, men icke så. :)

Stopp på vägen eller väldigt sen avfärd? :tungan

Hoppas det var kul iaf! E4 Tönnebro -> Gävle var det iaf inte. :(

Kom inte iväg förrän efter 15 i maklig cruisingtakt vi oxå, stannade dessutom å tog en fika i Lingbo :) Synd att vi inte visste att du var framför oss (hade vi haft en anledning gasa av oss lite :D)

Vi får väl försöka få till en tur en annan dag...

Taco

Glad och tacksam
Gick med
5 Aug 2004
Hoj
-
lpdata skrev:
Jag hann inte hem i tid annars hade jag nog jagat ikapp dig :D

// Lasse
Kikade efter dej på Statoil men du hade nog inte räknat med att vi skulle vara där så sent som det blev..var där ca 1525 eller så, blev stående å surra en stund oxå...

Wibbe

Tidsoptimist!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R 1100 '91 från början..., S.P.S.B. 1200 turbo '89-'95, FYM 107, GSX-R 1100 '91 orginal, visstja en Sachs Compact oxo!
lpdata skrev:
Jag hann inte hem i tid annars hade jag nog jagat ikapp dig :D

// Lasse

Hej! Nyfiken bara, är det Böe's gamla hoj du åker på?

Forsberg

Den som söker han letar...
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Yamaha YZF R6 -00, Aprilia RS 250
Kul hojväder ikväll... Satt två hojkillar med utlandsreggade hojar utanför statoil hagaström 23:30 idag (igår), de såg inte så muntra ut... såg ut som dom suttit där och väntat ut vädret ett bra tag...

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping