Gå ihop och hyra Mittsverigebanan billigt ?

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Tack

Närmast anhörig och dennes telefonnumer fyller man i på formuläret vid närvarokontrollen på banan. Det behöver man inte maila till mig vid anmälan. Men tack för att du påminnde om detta. Det är viktigt. Även bra tips det där med korspostning :tummenupp

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
750-R skrev:
kollar i mårrn om jag får kompledigt :Bugar , klickar det blir det svårt. Så det blir till att snickra på utav bara faan då. Hur länge kan man ligga å fiska på vädret innan man bestämmer sig? Kul grej hörrö! hoppas jag kommer med :banana . hojtar till så fort jag vet nåt. :tummenupp

Vi fiskar på vädret så länge som det går. Avstämning Måndag.
Det bästa med hela grejen är att vi kan vänta till samma vecka med att boka och betala. Datumet 10/9 är en hållpunkt så att alla kan börja reka semester och ledigt. Dagen kan flytta sig men vi siktar på 10:e i första läget.
En tanke var även Onsdag den 8:e för då kan vi även köra på kvällen på rr-träningen. Torsdag den 9:e är banan upptagen.

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Tänk att gud fanns ändå!

Verkar grönt med fredag den 10/9 både kompledigt och familjen :hihi . Så nu måste det ju bli av :Bugar om vädergudarna är med åxå så :yoparty så sedin kommer med :banana

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
750-R skrev:
Verkar grönt med fredag den 10/9 både kompledigt och familjen :hihi . Så nu måste det ju bli av :Bugar om vädergudarna är med åxå så :yoparty så sedin kommer med :banana

Ja, vi siktar in oss på den 10:e så får vi se. Fredag är en bra dag att ta ledigt på också. Bollnäsgänget och även Umeågrabbarna som alltid bruka köra är också sugna.

/ Kenneth

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Första bankörningen ser ut att bli av

Första höstkörningen ser ut att bli av :)
Väderprognosen ser ut att hålla i sig och banan är fortfarande ledig.
Nu är det bara frågan om vilka som kan köra på Fredag.
Anmäler sig gör man till mig.

/ Kenneth

Lars_Jo

Medlem
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
GSX-R 1000 Racehoj och en Honda CR250 crosshoj
Fick ledigt!

Kanon med en till heldagskörning! Jag kommer, hinner inte vara där till 08.00, framåt nio borde funka..., Kenneth du har PM.
Vi ses på fredag

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
zx10r
Vill bara säga tack till Kenneth som fixat en bandag till överkomligt pris.
Vi ses på fredag.

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Lars_Jo skrev:
Kanon med en till heldagskörning! Jag kommer, hinner inte vara där till 08.00, framåt nio borde funka..., Kenneth du har PM.
Vi ses på fredag

Jamen det vet du Lars :tummenupp

Tack för din pm anmälan. Nu börjar vi bli ett helt gäng :)

Vädret ser ut att bli STRÅLANDE. Sommarvärme med ca 20 grader. :banana
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=5220&c1a1=93424&c1a2=93300

Å fy faan va roligt vi skall ha :yoparty å vi skall sätta personbästa allihopa :)
Laptimerna skall verkligen få göra rätt för sig på Fredag. Tag med en grabbnäve batterier :)

Har även varit till Sundsvalls Gummiverkstad och handlat ett par språjlans nya slicks till bra pris så att man är rustad för heldagen på Fredag. ( Det blir 9timmars bankörning om man hoppar över lunchen ) Man kanske skulle prova och sträckköra för att träna inför ett riktigt ERF race.

Last edited:

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Hur många anmälda är det nu?

Vi (jag & Leffe) dyker upp före 09:00! :banana

Sedan skall det försökas tas rygg på en herre med gul Blade! :tummenupp

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
RJ skrev:
Hur många anmälda är det nu?

Vi (jag & Leffe) dyker upp före 09:00! :banana

Sedan skall det försökas tas rygg på en herre med gul Blade! :tummenupp

Vi blir minst 15st ( 10 var målet, 20 är max ) så det blir en snorbillig bankörningsdag. 8 - 9 timmar bankörning för 200:- KUNGLIGT :yoparty

Last edited:

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Fetracing

Blir det kul eller :Rockbanan, instämmer "umeroger" hatten av för gulbladen :klappar å Kenneth åxå så klart. :tummenupp

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Kunglig BankÖrningsdag !!!

Fick förmånen att vara med om en KUNGLIG BANKÖRNINGSDAG idag.
( De flesta bankörningsdagar är ju kungliga ) :)
TACK alla ni som ställde upp och körde och gjorde detta möjligt.
De var rätt kul att dra runt på banan i finvädret o tänka..... Nu jobbar de andra för fullt :lol

Eftersom vi inte delade in oss i grupper så var det fri körning i 9timmar för 200:- och jag får inte glömma att maila SMHI och tacka för sommarvädret.
20grader varmt och solsken. Dessutom satte de flesta mycket bra tider och många satte personligt. Själv lyckades jag inte putsa personbästa men lyckades ändå sätta en 59:a till så jag är också EXTREMT nöjd, för det bevisar att förra 59:an inte var en engångsföreteelse.

Förhoppningsvis hyr vi banan ett par gånger till innan snön kommer.
Skall snacka lite taktik med banägarna så får vi se om vi inte kan gå ihop och hyra en dag på helgen också. Förhoppninsgvis nästan lika billigt som idag eftersom vi var så duktiga och skötsamma :) Återkommer snarast i ärendet.
Som sagt... Det är ju minst en månad kvar på säsongen.

Bilägger några av mig hobbyfotade bilder från dagen. ( Inte sån kvalité som Kenneth Wikman eller Micke Öststöm med flera brukar ta )

TACK än en gång

Er vän

/ Kenneth

Bifogat

• Firebladen i solen.jpg
    Firebladen i solen.jpg
    37.7 KB · Visningar: 40
  • Depå1.jpg
    Depå1.jpg
    43.3 KB · Visningar: 56
  • Depå2.jpg
    Depå2.jpg
    60.6 KB · Visningar: 55
  • Bana1.jpg
    Bana1.jpg
    37.9 KB · Visningar: 77
  • PizzaLunch.jpg
    PizzaLunch.jpg
    37.8 KB · Visningar: 62
  • Bana2.jpg
    Bana2.jpg
    40.2 KB · Visningar: 56

Peccus

I feel the need...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ecoride, 2010. 0,3hk
Stort tack för att du fixade denna körning och gjorde den till vad den blev! Du är verkligen en suverän eldsjäl!

Hittade runt gjorde jag också efter några försök, lutar åt att det blir flera bandagar och egen hoj för min del. :)

Simma lungt.

- Peter

GUZZ

Medlem
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
1/2 Gixxer 750RR++Streetfighter .United 16/43 HP Lawn fighter
En kanon fredag

:tummenupp Tack Kenneth för en kanon dag på banan det får du gärna göra om, bra arangerat och ordnat. Du har till&med hand med vädergudarna. :tummenupp

Lars_Jo

Medlem
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
GSX-R 1000 Racehoj och en Honda CR250 crosshoj
Suveränt...

ordnat Kenneth! t.o.m utkörning av pizza så vi slapp lämna banan och missa "dyrbar" bantid! Hoppas det går att få till fler tillfällen i höst.

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Håller tummarna

Håller tummarna för att det går att genomföra nästa bankörningsdag preliminärt sista Söndagen i September ( 26/9 ) så får vi se.
Monitorera denna tråd.... Info kommer

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...