Gå ihop och hyra Mittsverigebanan billigt ?

p.grip

Stockholm
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
ZX-6R -99, HD FXDB -07, Aprilia Falco -02, HD Sportster -10
Jag vill också ju.... :huvet :4skrika

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Fösta indikationen är att banan kan vara bokad på Lördag men Söndag är ledig. De skulle dubbelkolla bokningslistan och återkomma under dagen.

/ Kenneth

Ove.F

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2004
Hoj
cbr 600-92 R6-05
Söndag låter väldigt passande för mig! Ska höra med Tommy om han hänger med också.. Lars är i tyskland den här veckan, men kommer hem på freda, och han är sugen på en körning till han me!!

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Hoj
En blå nia
Ove.F skrev:
Söndag låter väldigt passande för mig! Ska höra med Tommy om han hänger med också.. Lars är i tyskland den här veckan, men kommer hem på freda, och han är sugen på en körning till han me!!

Ponny och Lars pratar om att fara ner om vädret tillåter, jag och paulo ska ner och titta..

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
OK. Så här ligger det till.....
Crossåkarna har flyttat sin träning på banan till Lördagar och Söndagar i mån av ledig bana, eftersom kvällarna börjar bli kalla och mörka.
Däremot är det så att blir banan bokad, så brukar de vara jättesnälla att flytta på sig eftersom det egentligen inte är deras tid att köra på dagarna på helgen.

Då har vi ett gäng detaljer som måste lösas tills ikväll kl 20:00

1. Vi måste bestämma vilken dag vi skall köra Lördag eller Söndag.
2. Vi måste få ihop ca 10personer som kan köra den dagen.
3. Alla som kan och skall köra måste anmäla sig till mig före kl 20:00 ikväll
för banan måste bokas och crossåkarna måste få ett meddelande om att vi bokar banan den dagen vi bestämmer.

Så skriv in er på den här tråden och vilken eller vilka dagar ni helt säkert kan köra så får vi se hur många vi får ihop.

Ni vet ju att avbokningar gills inte

Last edited:

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Jag vill och kan köra följande dagar i helgen....
Fyll på listan så får vi se....

Kenneth: Lördag och Söndag

Leffe

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 exc + Bandit12 + R1

Leffe: lördag och söndag

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
zx10r
KennethN skrev:

Jag och en kompis som inte är medlem här kan köra på lördag.

p.grip

Stockholm
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
ZX-6R -99, HD FXDB -07, Aprilia Falco -02, HD Sportster -10
norrlansguld skrev:
Jag och en kompis som inte är medlem här kan köra på lördag.

Eftersom jag inte kommer kunna köra så hjälper jag till att styra upp listan istället :hihi

Leffe: Lördag och söndag
norrlansguld + 1pers: Lördag

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Tommy och Ove: Söndag

Då har vi 4pers på varje dag. Det vore bättre om vi hade 6pers på samma dag plus lika många förare till.

Lars_Jo

Medlem
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
GSX-R 1000 Racehoj och en Honda CR250 crosshoj
Tommy och Ove: Söndag
Lars och Ponny: Söndag

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Det ser inte ut som om vi kommer ända fram denna gång :( så det blir väl till att rasta "gat-bladen" i helgen istället, för finvädret kan man ju inte missa.

Risken är också stor att detta var sista möjligheten till banköning iår.

Vår moderator Abloy får väl stänga denna tråd när han tycker det är färdigsnackat om banhyra för iår, så kan vi öppna en ny till våren.

Tack alla mina vänner för att ni gjort denna säsong så minnesvärd :Bugar
Hoppas att vi ses på banorna nästa år :yoparty

/ FirebladeKenneth

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Synd att ni inte får ihop folk till en sista körning men är det inte lite tidigt att slänga in handuken redan? Släng upp en tråd på RR-delen så kanske de finns några tappra till som vill åka.

Sen ska vi inte stänga tråden, jag tycker vi gör en sticky istället :yoparty
Du har ju gjort ett enormt arbete med att ordna dessa körningar och alla som har åkt verkar kanon nöjda :tummenupp Fortsätt att ordna dessa bandagar, är det uppfattat?

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Måste tyvär bestämma NU, för crossåkarna måste få veta, samt alla ( inklusive jag själv ) som behöver handla däck å tillbehör å sånt har bara i morgon på sig att fixa detta och så jag pallar inte att rodda ihop det med extra folk som jag inte känner, o ringa o maila o fixa o jäkta o köpa däck etc, etc.
Jag tror att nån annan får ta över bankörningroddandet till nästa säsong för det tar en jäkla massa tid att hålla på att ordna dessa körningar. Vi delar ju på banan och hyr gemensamt så nästa år så föreslår jag att vi turas om att hålla i körningarna och använder en länk här på sporthoj ( liknande denna ) där vi samlar informationen.

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Förstår att det ligger mycket arbete bakom och du ska ha cred för att du styrt upp det.

Du har ju visat att det är möjligt att ordna bankörningar till ett bra pris så nu får vi väl hoppas att några till ställer upp och hjälper till med att ordna fler bandagar till våren.

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Men kom ihåg att det egentligen var "sistaminutenpriset" som vi körde på först ( en vardag ) och det är bara för att det inte varit något bokat nu på slutet som vi har kunnat deala till oss nästan samma priser på en helgdag. Det finns ingen chans att få dessa priser nån helg mitt i säsongen, utan då måste vi ha ihop 40pers till varje körning som pyntar 500:- och dessutom förboka dagarna långt i förväg. Redan nu börjar ju bokningarna för nästa säsong så skall vi köra på helger till sommaren så bör vi vara tidigt ute och boka och förbetala. Nej där hänvisar jag till tokroligt.se och dalahästen roadracing som skötte detta på ett mycket föredömligt sätt. Hoppas att de kör här uppe även nästa säsong.

Lars_Jo

Medlem
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
GSX-R 1000 Racehoj och en Honda CR250 crosshoj
Riktigt synd att det inte blev någon åkning i helgen, var jäkligt sugen på att köra.
Otroligt bra jobbat att du har ordnat billiga och bra körningar i höst, suveränt :tummenupp
Nu är det väl bara att börja skruva i hojen så den är i bra skick till nästa år, vi ses på banan till våren!

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Hoj
En blå nia
Lars_Jo skrev:
Riktigt synd att det inte blev någon åkning i helgen, var jäkligt sugen på att köra.
Otroligt bra jobbat att du har ordnat billiga och bra körningar i höst, suveränt :tummenupp
Nu är det väl bara att börja skruva i hojen så den är i bra skick till nästa år, vi ses på banan till våren!

Ja det var tråkigt, jag och paulo som skulle ta bilen ner och titta!Ska du se gp:t på söndag på klubben? Jag och paulo ska ner och titta :)

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning