Satan vad du körde med din motard! Ruskigt skoj att se, vet du vad kör du på för tider?Leffe skrev:Tack alla för en kanondag på banan.
Kenneth, bra ordnad körning. Det får du gärna göra om.
Förhoppningsvis kommer det fler Skelleftebor nästa gång.
//Leffe - enda motarden på banan
KennethN skrev:Än så länge ser även första väderprognosen bra ut
http://nyheter.passagen.se/vader/index.cgi?place=122080
KennethN skrev:Hur många är sugen att köra om det blir kanonväder till helgen och banan är ledig ?
KennethN skrev:Tänkte efter gårdagen att detta kanske var sista bankörningsdagen för iår ändå och så att det bara skulle bli gatkörning ett tag framöver, men så ryktades det från SMHI att det skulle bli sommarväder till helgen. Hur fett skulle inte det vara...... Man kanske skulle köpa en uppsättning däck till och försöka finputsa personbästa till helgen. Satte ju bara 1:00-tider igår, men med fräscha däck så... Hur många är sugen att köra om det blir kanonväder till helgen och banan är ledig ?
Abloy skrev:Lägg ner nu för f*n, jag mår ju dåligt varje gång jag missar en bankörning och som du håller på Kenneth så blir det ganska ofta
Det bestämmer vi tillsammans. Kom med förslag på vilka dagar ni kan så får vi se. Som sagt.. Detta är nåt vi gör tillsammans allihopa här på sporthoj.comnorrlansguld skrev:Skulle inte vara fel, blir det lördag?
KennethN skrev:Det bestämmer vi tillsammans. Kom med förslag på vilka dagar ni kan så får vi se. Som sagt.. Detta är nåt vi gör tillsammans allihopa här på sporthoj.com
Leffe skrev:Jag är sugen.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |