988R skrev:Jag förstog det , inte ens detta klarar man av, ska nog avregga mig här så man inte gör något mer dumt....
Du är en dålig människa , men huvudsaken är att du gör ditt bästa
988R skrev:Jag förstog det , inte ens detta klarar man av, ska nog avregga mig här så man inte gör något mer dumt....
RJ skrev:Varför vänta längre, det som inte händer nu händer aldrig.
Nu har jag alltså bokat banan fredag den 6:e maj mellan 08:00 - 17:00.
//Roger Jonsson
Hej!!750-R skrev:1. Kenneth
2. Abloy
3. Lars_Jo
4. RJ
5. Pingis (kollar med frun ikväll men trodde det skulle gå bra)
6. Kent J
7. Tärnsjömaffia
8. Tärnsjömaffia
9. Tärnsjömaffia
10. Tärnsjömaffia
11. Tärnsjömaffia
12. Tärnsjömaffia
13. Tärnsjömaffia
14. Tärnsjömaffia
15. Tärnsjömaffia
16. Tärnsjömaffia
17. Ove.F
18. Tommy
18. Ponny
19. Sedin
20. Fredrik L
21. 988R
22. Gixxan
Kul att det är så mycket intr. så långt före.
Jag klantade mig med rondellen, och blev av med ett finger. Gipsad i 6 veckor, så greppvänligheten i vänster hand är out of order.Tomasol skrev:Hej och välkommen
Hoppas du ska trivas här och kul med en till tjej på en sporthoj Eller vad menar du med justerad !
See you out there...
Tomasol skrev:Ojdå säger bara AAAAJ
Hoppas allt fixar sig.
Fredag är fullbokad, lördag däremot finns det platser kvar till. MEN det är inte 100 % klart att vi hyr banan på lördag, för det första avvaktar vi vädret och för det andra måste vi bli minst 10 pers på lördag. En lördagskörning kommer att kosta mer pga att banan är dyrare då. En lördag kostar 9010 kr att hyra banan, blir vi 10 st kostar det 901 kr per person. Min förhoppning är att vi ska kunna köra två dagar för max 1000 kr alltså det en vanlig helgåkning brukar kosta dock har vi ju fri åkning så den som inte är nöjd efter två sådana här dagar blir aldrig nöjd.McGee skrev:ledig tors fre lör.. 250kr kan men väl punga ut får å få plåga gammelmoppen lite men ni måste lova att vara snälla
RJ skrev:Tycker intresset för att ev. köra lördag också är lite svalt. Klart vi ska gasa i två dagar om vädret tillåter. Själv har jag fått klartecken hemifrån för två dgr. Ta en funderare över helgen om ni vill köra lördag också, banan bokar vi så sent som möjligt dock senast ons. nästa vecka. Men jag tror att Tone på TV 4:as väder lovar sol och 20 grader varmt nästa fre, lör.
I början på nästa vecka kommer jag att höra mig via telefon eller mail till de som anmält sig för fredagen. Då får ni veta hur mycket pengar ni skall ha med er samt villka tider som gäller.
Trevlig helg!
RJ skrev:Fredag är fullbokad, lördag däremot finns det platser kvar till. MEN det är inte 100 % klart att vi hyr banan på lördag, för det första avvaktar vi vädret och för det andra måste vi bli minst 10 pers på lördag. En lördagskörning kommer att kosta mer pga att banan är dyrare då. En lördag kostar 9010 kr att hyra banan, blir vi 10 st kostar det 901 kr per person. Min förhoppning är att vi ska kunna köra två dagar för max 1000 kr alltså det en vanlig helgåkning brukar kosta dock har vi ju fri åkning så den som inte är nöjd efter två sådana här dagar blir aldrig nöjd.
988R skrev:Verkar intressant beror på hur många vi blir & pris & vädret
På onsdag bokar jag banan om det finns intresse och vädret är med oss. M.a.o senast ons måste du boka.norrlansguld skrev:Är också intresserad av lördagen om jag får till hojen tills dess, när måste man boka?
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|