RJ
God & glad kexchoklad!
Fredag 6:e maj!
Insläpp + anmälan kl. 08:00
Förarmöte kl. 08:30
Kostnad 200 kr.
Jag har ringt till alla anmälda, de som anmält fler personer än sig själv har fått i uppgift att föra informationen vidare till "sitt gäng".
Vi blir en salig blandning av olika hojar och förare, allt från de som inte kört på Midlanda tidigare till tävlingsförare med A och B licens. Vissa har redan hunnit med mer än 100 mil på bana i år och andra inte någonting. Tanken är fri åkning och det borde fungera om man kör med sunt förnuft. Detta är ingen tävling så ni som är snabbare tänk på var och hur ni gör omkörningarna.
Lördag 7:e maj, många med mig vill avvakta vädret men samtidigt se hur stort antal som är intresserade av en lördagskörning mao det är en prisfråga.
Av det väder jag har kunnat utläsa så blir det på fredag uppehåll men molnigt. Lördag något varmare med sol men risk för skurar. Helst imorgon borde vi ta ett beslut om hur vi gör. Av de som är intresserade av lördagskörning säger många att de vet av någon/ra som också vill vara med. Hör med dessa och fyll på i listan nedan.
Reviderad lördagslista.
1. RJ (kör om det är bra väder och minst 10 pers)
2. Tärnsjögänget (kan bli fler också)
3. "
4. "
5. "
6. 988r (avvaktar väder och antal anmälda, hade några intresserad på G)
7. Gixxan
8. Lars_Jo (avvaktar väder och antal anmälda)
9. 750-R (avvaktar väder och antal anmälda)
10. KennethN (kör om vi blir minst 10 pers)
11. Jörgen N (Kenneths kontakt)
Av de namn ni räknat upp borde vi bli mellan 15-20 pers.
Fyll på i listan om ni är intresserad!
Insläpp + anmälan kl. 08:00
Förarmöte kl. 08:30
Kostnad 200 kr.
Jag har ringt till alla anmälda, de som anmält fler personer än sig själv har fått i uppgift att föra informationen vidare till "sitt gäng".
Vi blir en salig blandning av olika hojar och förare, allt från de som inte kört på Midlanda tidigare till tävlingsförare med A och B licens. Vissa har redan hunnit med mer än 100 mil på bana i år och andra inte någonting. Tanken är fri åkning och det borde fungera om man kör med sunt förnuft. Detta är ingen tävling så ni som är snabbare tänk på var och hur ni gör omkörningarna.
Lördag 7:e maj, många med mig vill avvakta vädret men samtidigt se hur stort antal som är intresserade av en lördagskörning mao det är en prisfråga.
Av det väder jag har kunnat utläsa så blir det på fredag uppehåll men molnigt. Lördag något varmare med sol men risk för skurar. Helst imorgon borde vi ta ett beslut om hur vi gör. Av de som är intresserade av lördagskörning säger många att de vet av någon/ra som också vill vara med. Hör med dessa och fyll på i listan nedan.
Reviderad lördagslista.
1. RJ (kör om det är bra väder och minst 10 pers)
2. Tärnsjögänget (kan bli fler också)
3. "
4. "
5. "
6. 988r (avvaktar väder och antal anmälda, hade några intresserad på G)
7. Gixxan
8. Lars_Jo (avvaktar väder och antal anmälda)
9. 750-R (avvaktar väder och antal anmälda)
10. KennethN (kör om vi blir minst 10 pers)
11. Jörgen N (Kenneths kontakt)
Av de namn ni räknat upp borde vi bli mellan 15-20 pers.
Fyll på i listan om ni är intresserad!