TbA;
Att jag har en något mer vänstervriden människosyn än dig får jag väl ta som en komplimang.
Nej, givetvis tror jag inte att Ni (arbetsgivarna) bedriver företag för att jävlas med folk...fast i vissa fall kan man ju undra.
Har själv bevittnat sådana saker, inte mot mig personligen men emot mina arbetskamrater.
Bingo;
Om det nu var något ironiskt i ditt inlägg som jag inte fattade ber jag allra ödmjukast om ursäkt!
Sen undrar jag över vad du menar med det sista du skrev...menar du att vi gör ett dåligt jobb?
Sen vill jag bara säga att om det är nån som tagit illa upp, det kan ju lätt bli "personangrepp", pga mina inlägg så ber jag om ursäkt, ingen nämd och ingen glömd!
Jag tycker som jag tycker och står för det, därmed inte sagt att jag inte accepterar andras åsikter oavsett om jag håller med dom eller inte.
Det behövs oliktänkande i samhället annars ballar det nog ur, politisk mångfald kan man kalla det.
Så sorry till dom som känner sig personligen påhoppade av mig eller blitt förbannade ang. mina inlägg, det kan ju bli rätt vasst ibland när man har "ångan" uppe.
...ja e en schysst snubbe annars......lovar!